پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489071 تاریخ : 1398/05/15-20:02:58
,8,
جشنواره بورس و رسانه نقطه تلاقی اهالی رسانه و اهالی بازار

جشنواره بورس و رسانه نقطه تلاقی اهالی رسانه و اهالی بازار

یاسر فلاح: طی 3 دوره برگزاری جشنواره بورس و رسانه ، رشد بیست درصدی در آمار کمی آثار ارایه شده به جشنواره نشان می‌دهد اهالی رسانه دست دوستی و یاری اهالی بازار را فشردند و این جشنواره توانست نقطه تلاقی میان این دو باشد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، یاسر فلاح مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار در آیین معرفی آثار برگزیده جشنواره بورس و رسانه، با ابراز خرسندی از برگزاری سومین دوره متوالی جشنواره بورس و رسانه گفت: جشنواره‌ای که شاید سه سال گذشته آغاز به کار کرد کمتر کسی فکر می‌کرد در سومین دوره آن تا به این اندازه در بین بورس نویسان جایگاه خودش را پیدا کند.

وی افزود: لذا رشد بیست درصدی در آمار کمی آثار ارایه شده به جشنواره نشان می‌دهد اهالی رسانه دست دوستی و یاری اهالی بازار را فشردند و این جشنواره توانست نقطه تلاقی میان این دو باشد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس با اشاره به استقبال از جشنواره بورس و رسانه گفت: این جشنواره نشان داد از طریق رسانه‌ها می‌توان ادبیات و گفتمان بازار سرمایه را در کشور بسط و توسعه داد و مردم را با فضای سرمایه‌گذاری در بورس آشنا کرد.

 

سومین جشنواره بورس و رسانه میزبان 14 استان کشور

دبیر اجرایی جشنواره بورس و رسانه با بیان اینکه میزبان آثاری از 14 استان کشور هستیم، افزود: این در حالی است که در دوره اول این جشنواره تنها از رسانه‌های پایتخت آثار جذب می‌شد، اما امروز خبرنگاران استانی هم به جشنواره آثار ارسال کردند و حتی در بین منتخبین هم جای گرفتند؛ این یعنی ما به یکی از اهداف خود که خارج کردن تولید اخبار بازار سرمایه از تهران بود رسیدیم و اینک خوشحالیم از اینکه صدای بورس را از استان‌هایی می‌شنویم که تا پیش از این کسی فکر نمی‌کرد بورس در آنجا شناخته شده باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: سیر رشد جشنواره به همین روال ادامه داشته باشد و در جشنواره آینده از تمامی استان‌های کشور آثار به جشنواره ارسال شود.

 

ارسال 820 اثر از 200 نفر در سومین جشنواره بورس و رسانه

فلاح با بیان اینکه در جشنواره امسال 820 اثر که توسط بیش از 200 نفر تولید شده دریافت شده است، گفت: این آثار را 5 داور از اساتید دانشگاه بازارسرمایه و حوزه رسانه در حدود 7 روز بررسی کردند و بعد از بررسی‌های اولیه و تبادل نظر، از بین آن‌ها آثار منتخب را برگزیدند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 320
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران