پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 252297 تاریخ : 1395/10/02-10:07:23
,10031,
جزئیات برنامه‌های حمایتی از دانش‌آموزان و خانواده‌ها

جزئیات برنامه‌های حمایتی از دانش‌آموزان و خانواده‌ها

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح بُشری در خصوص آموزش مهارت‌های ارتباطی به دختران دانش‌آموز و طرح مشکات آموزش بهداشت بلوغ است که با مشارکت وزارت بهداشت خصوصاً در روستاها و مناطق محروم اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مهناز احمدی مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش، در خصوص مهمترین برنامه‌های دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: از جمله طرح‌هایی که اجرا شده شامل «بُشری» و «مشکات» است.

وی ادامه داد: طرح بشری در خصوص آموزش مهارت‌های ارتباطی به دختران دانش‌آموز بوده و طرح مشکات آموزش بهداشت بلوغ است که با مشارکت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و با همکاری نیروهای آنها خصوصاً در روستاها و مناطق محروم اجرا می‌شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد:‌به همراه تهیه بسته‌های آموزشی برای دانش‌آموزان محروم که در مدارس شبانه‌روزی تحصیل می‌کنند، پکیج بهداشتی نیز به آنها می‌دهند و آموزش بهداشت بلوغ نیز داده می‌شود.

وی بیان داشت: در طرح آموزش مهارت‌های ارتباطی به این نتیجه رسیدیم که لازم است کاری کنیم دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌ها حرف یکدیگر را بفهمند؛ الان خیلی‌ها نگرانند و ابراز می‌کنند انگار نسل جوان و دختران در ارتباط با خانواده‌ها حرف یکدیگر را متوجه نمی‌شوند.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش مهارت ارتباطی در قالب مهارت‌های سه گانه است،افزود: این مربوط به سال‌های قبل است که ما مقداری آن را گسترده کرده‌ایم و آموزش به دانش‌آموز، والدین و معلمان در دستور کار است و این سه گروه با یک مدرس در زمان‌های مختلف یک مبحث را ارائه می‌دهند.

وی گفت:برای نمونه اگر قرار باشد در مهارت‌های ارتباطی، مهارت خوب شنیدن و خوب صحبت کردن آموزش داده شود، تنها به دانش‌آموزان گفته نمی‌شود بلکه به معلمان و اولیا نیز گفته می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 441
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران