پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 507733 تاریخ : 1398/11/21-12:46:42
,17,4,
جدیدترین اخبار ویروس کرونا را اینجا بخوانید

جدیدترین اخبار ویروس کرونا را اینجا بخوانید

وزارت تجارت چین به شعبه‌های محلی خود دستور داد به شرکت‌های با سرمایه‌گذاری خارجی کمک کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، وزارت تجارت چین به شعبه‌های محلی خود دستور داد به شرکت‌های با سرمایه‌گذاری خارجی کمک کنند.

جدیدترین تحولات امروز مربوط به ویروس کرونا را می‌توانید در ادامه بخوانید:

کمیسیون ملی سلامت چین اعلام کرد تعداد مرگ‌ومیر ناشی از ویروس کرونا به 908 نفر و تعداد مبتلایان به 40170 نفر رسیده است.

کشتی کروز دایموند پرینسس که بیش از 3700 مسافر دارد، با ابتلای 70 مسافر به ویروس کرونا، در ساحل ژاپن متوقف و قرنطینه شده است.

با وحشت مردم از شیوع ویروس کرونا و هجوم آنها برای انبار کردن مواد و ملزومات در خانه، قفسه‌های فروشگاه‌های سنگاپور خالی شدند.

ایر بی‌اندبی پروازهای پکن خود تا آخر ماه را کنسل کرد.

قیمت‌های مصرف‌کننده چین بیش از حد انتظار رشد کرد. در حالی که پیش‌بینی می‌شد تورم سالانه چین در ماه ژانویه 4.9 درصد شود، میزان آن به 5.4 درصد رسید.

مؤسسه اعتبارسنجی فیتچ اعلام کرد که وضعیت به وجود آمده در مورد ویروس کرونا ممکن است به وجهه جهانی چین آسیب برساند و سرمایه‌گذاران خارجی از آن رو گردان شوند.

فاکس‌کان، بزرگترین مونتاژکننده گوشی موبایل جهان، اعلام کرد شرکت‌های تولیدکننده طبق برنامه در روز دوشنبه به تولید باز نخواهند گشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 327
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران