پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 513748 تاریخ : 1399/03/12-12:45:11
,17,
ثبت 55 تعاونی جدید در دو ماه نخست امسال

ثبت 55 تعاونی جدید در دو ماه نخست امسال

تعداد 55 تعاونی با عضویت 2 هزار و 385 نفر و با سرمایه حدود پنج میلیارد و 747 میلیون ریال تا پایان اردیبهشت امسال ثبت و برای 433 نفر شغل ایجاد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اتاق تعاون ایران، بیشترین تعداد تعاونی های ثبت شده در دو ماه ابتدای امسال با 11 تعاونی به استان گیلان اختصاص یافت.

همچنین استان های البرز و یزد به ترتیب با هشت و هفت تعاونی در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

استان های آذربایجان شرقی، فارس و مرکزی هر کدام با یک تعاونی، کمترین تعداد تعاونی های ثبت شده را به خود اختصاص دادند.

بیشترین تعداد تعاونی های ثبت شده نیز به تفکیک رشته فعالیت ها، “کشاورزی”و “خدمات” به ترتیب با تعداد 19 و 18 واحد بوده است.

در فروردین و اردیبهشت امسال 15 تعاونی بانوان با 121 نفر عضو و اشتغالزایی برای 144 نفر و سرمایه حدود 167 میلیون ریال به ثبت رسید.

مقایسه عملکرد دو ماهه ابتدایی سال های 98 و 99

بررسی آمار دو ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد، تعداد تعاونی های ثبت شده در بازه زمانی مورد مقایسه، 88 درصد کاهش یافت. تعداد فرصت های شغلی نیز با کاهش 95 درصدی همراه بود.

در مجموع با توجه به شیوع ویروس کرونا، بخش تعاون در دو ماه ابتدایی سال 99 از لحاظ تعداد تعاونی های ثبت شده و اشتغالزایی نسبت به ماه های گذشته با کاهش چشمگیری مواجه شد.

تعداد تعاونی های ثبت شده به تفکیک استان ها در 2 ماه ابتدای امسال



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 239
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران