پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433679 تاریخ : 1397/09/26-15:58:46
,6,
تولید در گروه عظام با قوت جریان دارد

تولید در گروه عظام با قوت جریان دارد

گروه قطعات خودرو عظام اعلام کرد تولید قطعات با قوت در ‎خطوط این شرکت جاری است و روند تولید رو به افزایش است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مدیر روابط عمومی گروه قطعات خودرو عظام اعلام کرد: شایعات درج شده در فضای مجازی در خصوص اتهامات وارده به این شرکت صحت ندارد و گروه عظام در نهایت سلامت تجاری و با هدف تامین نیاز خودرو سازان کشور، ایجاد اشتغال و کار آفرینی با جدیت مشغول فعالیت تولیدی است و حاشیه سازی ها خللی در عزم و اراده مدیران این شرکت ایجاد نخواهد کرد. 

بگفته روابط عمومی گروه قطعات خودرو عظام، این هلدینگ بزرگ صنعتی با بیش ازربع قرن سابقه با بکارگیری حدود 7000 نفر کارگرشریف، متخصص، مدیران متعهد و کوشا در سخت ترین شرایط تحریم و شدیدترین نوسانات نرخ ارز در کنار مردم و صنعت خودروسازی با قوت ایستاده و به اذعان خودروساز با تأمین به موقع و شبانه روزی به هیچ وجه باعث توقف خطوط تولید خودرو نگردیده است و خالصانه می کوشدضمن بومی سازی بیش از 67% درصد قطعات استراتژیک خودرویی و با تولید بیش از 11? از ارزش زنجیره تأمین، نیاز صنعت عظیم خودرو کشور را رفع نموده و با مشارکت در پروژه های طرح توسعه خودرو سازان نقش موثر خود را در تحقق اهداف والای صنعت کشور ایفا کند. 
لازم به ذکر است در سخت ترین شرایط جنگ اقتصادی، تحریمها علیه صنعت خودرو و قطعه سازان  ، ضربه سنگینی بر پیکره صنعت خودرو و قطعه سازی وارد کرده است و در چنین شرایطی حاشیه سازی علیه مدیریت ارشد واحدهای بزرگ صنعتی، اقدامی ضد صنعت ملی بوده و توجیه ندارد. در این شرایط، از اصحاب رسانه تقاضا دارد مسئولانه و با سعه صدر با جریان سازی ها در فضای مجازی برخورد کرده و ازانتشار اخبار بی اساس که افکار عمومی را نسبت به تولید در کشور مشوش ساخته و چهره صنعتگران خدوم را تخریب می کند، پرهیز نمایند. 
 ‎گروه قطعات خودرو عظام پذیرای اصحاب رسانه جهت روشنگری واطلاع رسانی ازروند تولید درکارخانه های عظیم صنعتی زیر مجموعه این گروه صنعتی و تلاش شبانه روزی در این مجموعه خدمتگزار می باشد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 289
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران