پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 400038 تاریخ : 1397/08/02-16:43:37
,13,
تولید 200 هزار تن ماهی هدف گذاری شده است

تولید 200 هزار تن ماهی هدف گذاری شده است

قائم مقام سازمان شیلات ایران گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه، تولید 200 هزار تن ماهی در طرح «پرورش ماهی در دریا» هدف گذاری شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سیف الله حقیقی روز چهارشنبه در بازدید از طرح پررش ماهی در دریا گرزه شهرستان بندرلنگه افزود: اکنون سایت های پرورش ماهی در شمال، جنوب و آب های داخلی در حال توسعه هستند و تا پایان برنامه ششم شاهد افزایش این توانمندی ها هستیم که بیشترین آنها در جنوب کشور است.

وی ادامه داد: اکنون گونه سوف و شانک در جنوب کشور و ماهی آزاد و خاویار در شمال کشور پرورش داده می شود.
قائم مقام سازمان شیلات ایران ادامه داد: سایت پرورش ماهی روستای گرزه بندرلنگه از سایت های نمونه کشور و خاورمیانه است.
حقیقی وجود زنجیره کامل شامل تکثیر، نرسری، پرورش، عمل آوری و کارخانه تولید غذای ماهی دریایی را از ویژگی های خوب سایت پرورش ماهی در دریا روستای گرزه در بندرلنگه دانست.
مدیرکل شیلات هرمزگان نیز به افزایش فشار به ذخایر آبزیان خلیج فارس در سال ‌های اخیر اشاره کرد و گفت: راهبرد جدی سازمان شیلات ایران برای رفع این مشکل، توسعه سریع طرح‌ های پرورش ماهی در دریا است.
محسن یکتاپور دستیابی به تولید انبوه ماهیان با ارزش دریایی و جلوگیری از صید غیرمجاز را از دیگر سیاست های سازمان شیلات ایران عنوان کرد که در هرمزگان گام های مناسبی در این راستا برداشته شده است.
او اظهار داشت: در صورت همکاری بانک ها و سایر دستگاه های اجرایی تا پایان برنامه ششم در استان، 40 هزار تن ماهی در دریا تولید می شود.
شهرستان بندرلنگه در غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 390
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران