پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449957 تاریخ : 1397/12/07-11:17:19
,11,
توسعه چابهار با استفاده از نیروهای بومی

امام جمعه اهل تسنن زاهدان در همایش بین‌المللی توسعه بندرچابهار عنوان کرد:

توسعه چابهار با استفاده از نیروهای بومی

امام جمعه اهل تسنن زاهدان گفت:‌ در توسعه چابهار از نیروهای بومی استفاده شود که قطعا موجب ارتقاء امنیت و اشتغال می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عبدالحمید مولوی با قدردانی از توجه مسئولان به توسعه منطقه چابهار در همایش بین المللی توسعه این بندر، افزود: چابهار حلقه اتصال بین ملت ها است و بهترین فرصت است تا کشور های پیرامونی تولیدات خود را از این بندر به سایر جهان ارسال کنند.

وی اظهار داشت: چابهار بهترین محل برای سرمایه گذاری و تجارت است و سرمایه گذاران بدون هیچ دغدغه ای بابت امنیت در این منطقه بکر اقتصادی، سرمایه گذاری کنند.
امام جمعه اهل تسنن زاهدان تاکید کرد: مردم این استان از هرگونه اختلافات قومی و مذهبی عبور کرده اند.
وی افزود: چابهار منطقه ای ملی است، مردم و افراد این استان اجازه نمی دهند تا در آن ناامنی رخ دهد.
وی تاکید کرد: چابهار بهترین مکان برای سرمایه گذاری است و سرمایه گذاران قطعا از سود مناسب آن برخوردار خواهند شد.
وی با بیان اینکه چابهار حلقه اتصال بین ملت‌ها است، تصریح کرد: در توسعه زیرساخت‌های بندر باید مردم منطقه حضور داشته باشند و از منافع برخوردار شوند، در توسعه این بندر باید مردم هم همراه باشند، این منطقه با همه نعمت‌ها کپرنشین، بیکار و بیسواد دارد که باید از نعمت بندر چابهار استفاده کنند. باید به این مردم مهارت‌آموزی شود و در توسعه عمرانی به کار گرفته شوند که به انسجام بیشتر کمک می‌کند و به ارتقاء امنیت می‌انجامد. 
امام جمعه اهل تسنن زاهدان افزود:‌ از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دعوت می‌کنیم که در چابهار سرمایه‌گذاری کنند و قطعا منافع بی‌شماری دارد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 326
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران