پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467998 تاریخ : 1398/04/21-12:40:19
,11,
توسعه سهم ریل در جابجایی بار کشور با تعامل و بسیج امکانات

مدیرعامل راه آهن مطرح کرد:

توسعه سهم ریل در جابجایی بار کشور با تعامل و بسیج امکانات

رسولی گفت: سهم 30 درصدی راه آهن از حمل بار، جزو اهداف برنامه ششم توسعه است که تحقق آن به بسیج همه امکانات نیاز دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی در جلسه بررسی کیفیت و کمیت حمل بار درخطوط ریلی کشور درسال 98 افزود: بررسی شاخص‌های حمل بار در شبکه و تجدید نظر در این شاخص ها، ضمن افزایش سرعت بازرگانی، بهره وری راه آهن در استفاده از امکانات و دارایی موجود بیش از پیش ارتقا می‌بخشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی خواستار افزایش سرعت بازرگانی از طریق رفع گلوگاه‌های ظرفیتی، افزایش ظرفیت‌های تخلیه و بارگیری و تکمیل زیرساخت‌های حمل ونقل ترکیبی در زیربخش ریلی کشور شد و گفت: راه آهن برای افزایش سرعت بازرگانی در 21 منطقه ریلی کشور با تعریف شاخص‌های عملیاتی مناسب، تحقق این برنامه‌ها را در دستورکار خود قرار داده است.

مدیرعامل راه آهن با بیان اینکه ما به دنبال ارائه راهکار‌های مناسب و رایزنی‌ها با صاحبان کالا برای افزایش سهم حمل بار در خطوط ریلی کشور هستیم، اظهارداشت: همه مدیران مناطق و کارکنان راه آهن باید در تحقق این شاخص‌ها تلاش کنند، زیرا هزینه‌های جاری و نگهداری خطوط به این درآمد‌ها بستگی دارد.

رسولی تاکید کرد: امکانات موجود در راه آهن از جمله ناوگان، خطوط ریلی و دانش فنی آمیخته با تجربه کارکنان، نشان می‌دهد که سرمایه‌های زیادی در اختیار راه آهن است و با بررسی اولویت‌ها و توانمندیها، در سال جاری می‌توانیم به اهداف از پیش تعیین شده در این بخش با مدیریت بر مبنای عملکرد‌ها دست پیدا کنیم.

معاون وزیر راه وشهرسازی خاطرنشان کرد: با وجود پیشرفت‌های صنعتی هنوز هم برخی از کشور‌های جهان از امکانات قدیمی خود در حوزه ریلی استفاده می‌کنند و ما نیز باید از تمام امکانات قدیم و جدید در خطوط ریلی کشور استفاده کنیم تا با کاهش هزینه‌ها راندمان کاری را در راه آهن ارتقا دهیم.

مدیرعامل راه آهن به مزیت‌های آسیب شناسی برخی از امور و برنامه‌ها برای ایجاد انگیزه‌های بیشتر در بین کارکنان، یادآور شد: شناسایی افراد توانمند و با انگیزه به عنوان بازوان اجرایی، بر عملیاتی شدن برنامه‌های راه آهن در حوزه حمل ونقل ریلی تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 287
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران