پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465366 تاریخ : 1398/03/05-14:29:51
,15,
توجه به بهره وری بهبود عملکرد منطقه پستی جنوب را به دنبال داشته است

توجه به بهره وری بهبود عملکرد منطقه پستی جنوب را به دنبال داشته است

توجه به اصل بهره وری و استفاده از امکانات و ظرفیت بخش خصوصی رویکرد منطقه پستی جنوب تهران در جهت بهبود عملکرد و دستیابی به شاخص های تعریف شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، امیرحسین کریمی مدیر منطقه پستی جنوب تهران ضمن بیان این مطلب گفت : در این منطقه پستی تلاش کرده ایم از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و با  بهره گیری از فرصت‌های پیش رو، قدرت رقابت‌پذیری خود را در مقایسه با سایر رقبا افزایش دهیم.

وی افزود: بر همین اساس در جهت ارتقاء جایگاه خود در سطح استان تهران ازهر دو رویکرد افزایش بهره وری و استفاده از امکانات و ظرفیت بخش خصوصی در زمینه توسعه فعالیت ها و ظرفیت‌سازی برای نیل به ترافیک و درآمد بیشتر بهره ببریم.

کریمی با اشاره به اینکه منطقه پستی جنوب تهران یکی از بزرگترین مناطق پستی تهران به لحاظ گستره جغرافیایی است گفت: این منطقه شامل 7 شهرستان و  101 واحد پستی شامل31 دفتر پستی دولتی و 70 دفتر پیشخوان شهری است که خدمات متنوعی را به مشتریان عرضه می نماید.

وی افزود: به یاری پروردگار متعال و تلاش های تمامی همکاران، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در اردیبهشت ماه سال جاری توانستم با رشد 43 درصدی درآمد نسبت به سال 97 رتبه نخست را در استان و رتبه دوم را در کل کشور کسب نماید.

مدیر منطقه پستی جنوب تهران در خصوص واگذاری بعضی امور و بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی در این منطقه گفت: واگذاری دفاتر تک نفره، توزیع امانات پستی و واگذاری خطوط بین شهری به این بخش در همین راستا صورت گرفته است.

وی همچنین از تشکیل تیم کیفیت و کارگروه بازاریابی در این منطقه پستی خبر داد و گفت: در مدیریت هزینه هم به موضوعاتی از قبیل تجمیع تنخواه جاری شهرستان ها، بررسی ضریب تعادل، تبدیل اموال غیر مولد به مولد توجه ویژه ای صورت گرفته است.

کریمی در پایان اظهار داشت: این منطقه با توجه به موقعیت ژئواکونومیکی و وجود شرکت های بزرگ صنعتی می تواند با پشتیبانی زیرساختی و توسعه سرویس لجستیک از مبادی ذیربط درآمدهای قابل توجهی را وارد شبکه پستی نماید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 314
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران