پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 252167 تاریخ : 1395/10/01-08:48:03
,10031,
تمدید مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان تا 5دی

تمدید مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان تا 5دی

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به تقاضای دانشگاهیان در ثبت نام شانزدهمین دوره عتبات، ادامه داد: با توجه به این استقبال مهلت ثبت نام تا5دی ماه در سایتwww.labbayk.irتمدید می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا فقیهی با اعلام این مطلب گفت: از هفته گذشته تاکنون بیش از 56 هزارنفر از دانشگاهیان متقاضی اعزام شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک ثبت نام کرده اند.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: این دوره از ابتدای بهمن ماه سال جاری شروع و تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.

فقیهی بیان کرد: به محض اینکه زمان ثبت نام به پایان رسید، قرعه کشی انجام شده و از طریق سایت لبیک و ارسال پیامک به برگزیدگان اطلاع رسانی می شود.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان یادآورشد: امسال 5گروه دانشگاهی اعم از اساتید، کارمندان، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر مجرد و دانشجویان پسر مجرد به عتبات اعزام می شوند که در این دوره نیز مانند دوره قبل بر اساس تفاهم نامه ای که با سازمان نظام وظیفه منعقد شده است، مجوز خروج از کشور دانشجویان پسر اخذ می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، پیش از این ثبت نام عتبات دانشگاهیان از21آذر لغایت امروز یکم دی ماه در سایت لبیک اعلام شده بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 275
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران