پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449819 تاریخ : 1397/12/05-18:30:11
,15,
تمبر پنجاه و هفتمین سالگرد تاسیس شرکت هواپیمایی

تمبر پنجاه و هفتمین سالگرد تاسیس شرکت هواپیمایی "هما" رونمایی شد

در حاشیه برگزاری آیین پنجاه و هفتمین سالگرد تاسیس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران"هما" از تمبر اختصاصی این مراسم رونمایی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این مراسم که روز یکشنبه پنجم اسفند ماه در فرودگاه مهرآباد برگزار شد حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست و فرزانه شرفبافی رییس هیات مدیره و مدیرعامل هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران، بهرامی مدیر کل دفتر امور پست بین الملل و جمعی از مدیران و کارکنان هما حضور داشتند.

تمبر مذکور از سوی مدیران عامل دو شرکت ممهور به مهر شرکت ملی پست شد و حاضرین بر حاشیه آن مطالبی را به یادگار نگاشتند.

نعمتی در جریان این مراسم به تشریح آخرین دستاوردها و اقدامات شبکه پستی کشور در زمینه ارائه سرویس ها و خدمات متنوع پرداخت.

وی با تاکید بر تقویت همکاری های دوجانبه پست و هما خاطر نشان کرد: شرکت ملی پست تلاش دارد با بکارگیری تمامی ظرفیت های خود گامی موثر در حمایت از اقتصاد کشور برداشته و سهم خود را توسعه پروژه های ملی نظیر جی نف ایفا نماید.

گفتنی است در سال 1321 دو بازرگان ایرانی به نام های غلام ابتهاج و رضا افشار نخستین شرکت هواپیمایی ایرانی را با نام ایرانیان ایرویز تاسیس کردند. این ایرلاین در ابتدا تنها در مسیر تهران-مشهد فعالیت می کرد اما پس از مدتی شبکه پروازی اش را گسترش داد. در سال  1333 نیز یک شرکت هواپیمایی به نام پرشین ایرسرویس در تهران تاسیس شد. سرانجام در 5 اسفند 1340 دو شرکت ایرانیان ایرویز و پرشین ایرسرویس با یکدیگر ادغام شدند و شرکت هواپیمایی ایران ایر(IranAir)  یا شرکت هواپیمایی ملی ایران (هما) را به وجود آوردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 247
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران