پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452352 تاریخ : 1398/01/17-15:00:18
,17,
تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت برای کمک به سیل زدگان

وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با کارمندان و فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد:

تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت برای کمک به سیل زدگان

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سیل اخیر گفت: از آغاز این مشکل تمام سازمان ها و بخش های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای کمک به سیل زدگان، فعالیت مجدد شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی تلاش کردند و تا پایان این بحران هم آن ها را حمایت می کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رضا رحمانی در دیدار نوروزی با کارمندان وزارتخانه و فعالان صنعت، معدن و تجارت، ضمن تبریک سال جدید گفت: امیدوارم در سال جدید با افزایش تلاش به رونق تولید که شعار سال 98 است، دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به سیل اخیر گفت: خارج شدن از این مشکل نیازمند یک تلاش همگانی است. از آغاز این مشکل تمام سازمان ها و بخش های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای کمک به سیل زدگان، فعالیت مجدد شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی تلاش کردند و تا پایان این بحران هم آن ها را حمایت می کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه واحدهای صنعتی، معدنی و اصناف خسارت دیده از سیل مورد حمایت قرار می گیرند، تصریح کرد: به طور حتم باید نقاط حادثه خیز شهرک های صنعتی شناسایی و ایمن سازی شود تا در حوادث دیگر شاهد چنین خسارت هایی نباشیم.

شایان ذکر است؛ رحمانی در پایان این دیدار از نزدیک در جریان مشکلات، درخواست ها و پیشنهادات کارمندان این وزارتخانه و فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 287
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران