پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 510026 تاریخ : 1399/01/06-13:16:35
,1,
تقدیر مدیرعامل بانک مهر اقتصاد از کادر درمانی

تقدیر مدیرعامل بانک مهر اقتصاد از کادر درمانی

دکتر غلامحسن تقی نتاج مدیر عامل بانک مهر اقتصاد با انتشار پیامی از زحمات و فداکاری های پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشور در پیشگیری، کنترل و مدیریت شیوع ویروس کرونا تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، در متن این پیام آمده است:

هو الشافی

فرا رسیدن سال نو و اعیاد شعبانیه را به همه ی هم میهنان گرامی بخصوص پزشکان، پرستاران و سایر عزیزان کادر درمانی کشور که این روزها در سراسر میهن اسلامی مشغول خدمت رسانی در پیشگیری، کنترل و مدیریت شیوع ویروس کرونا هستند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

در ایامی که عموم آحاد جامعه برای مدیریت ویروس کرونا در کنار خانواده و در خانه هایمان هستیم این عزیزان دور از خانواده و البته با دغدغه سلامتی آنها، مشغول خدمت رسانی در حوزه سلامت هستند، خدا قوت و دست مریزاد.

به طور حتم همگان شاهد حضور بی وقفه و تلاش مداوم این عزیزان در خط مقدم حفظ و حراست از سلامتی هموطنان در پیشگیری، کنترل و بهبود بیماران بوده اند، اما جا دارد به نمایندگی از همکارانم در بانک مهر اقتصاد قدردان زحمات این جهادگران حوزه سلامت باشم.

خالصامه از آستان حضرت احدیّت بهبود و عافیت بیماران، بهروزی، سلامتی، سعادت، سیادت و افزایش معنویت، نشاط و امید بیشتر در میان مردم کشورمان را در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) خواستارم و برای یکایک هموطنان آرزوی توفیقات روز افزون دارم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 287
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران