پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 511651 تاریخ : 1399/02/07-12:59:01
,17,4,
تصویب 370 میلیارد دلار دیگر برای کمک به شرکت‌های کوچک آمریکایی

تصویب 370 میلیارد دلار دیگر برای کمک به شرکت‌های کوچک آمریکایی

کنگره آمریکا 310 میلیارد دلار دیگر به صورت وام حمایت از دستمزد برای شرکت‌های کوچک آمریکا تصویب کرد و 60 میلیارد دلار دیگر هم به صورت وام بلایای طبیعی به آنها تخصیص داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، کنگره آمریکا 310 میلیارد دلار دیگر به صورت وام حمایت از دستمزد برای شرکت‌های کوچک آمریکا تصویب کرد و 60 میلیارد دلار دیگر هم به صورت وام بلایای طبیعی به آنها تخصیص داد. اما کارشناسان معتقدند این مبلغ خیلی کمتر از تقاضای موجود است و ظرف چند روز تمام خواهد شد.

این در حالی است که اتحادیه بانکداران مصرف‌کنندگان، که نماینده بزرگترین بانک‌های خرده‌فروشان آمریکایی است، تخمین زده است که برای برآورده شدن تقاضای شرکت‌های کوچک 1 تریلیون دلار وام مورد نیاز است.

ریچارد هانت، مدیرعامل این اتحادیه می‌گوید: مبلغ تصویب شده ظرف چند روز به پایان خواهد رسید. این یک وضعیت بی‌سابقه است، تقاضا برای این وام فراتر از حد انتظار است.

برنامه وام حمایتی برای شرکت‌های کوچک قرار است از دوشنبه از سر گرفته شود. این برنامه به علت تمام شدن بودجه تخصیص یافته شده به آن در بسته کمک 2 تریلیون دلاری، متوقف شده بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 276
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران