پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509686 تاریخ : 1398/12/26-10:19:33
,11,
تسهیلات مسکن از ابتدا هم مشمول امهال 3 ماهه بدلیل کرونا نبوده است

وزیر راه و شهرسازی:

تسهیلات مسکن از ابتدا هم مشمول امهال 3 ماهه بدلیل کرونا نبوده است

وزیر راه و شهرسازی درباره علت حذف تسهیلات مسکن از مصوبه امهال 3 ماهه تسهیلات بانکی به دلیل شیوع کرونا، گفت: این نوع تسهیلات از ابتدا هم مشمول مصوبه شورای پول و اعتبار نبود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد اسلامی صبح امروز در یک برنامه رادیویی درباره مشمول نشدن تسهیلات مسکن در زمره مصوبه شورای پول و اعتبار برای امهال سه ماهه اقساط این نوع تسهیلات تصریح کرد: از ابتدا هم تسهیلات مسکن در این مصوبه قرار نداشت و مصوبه شورای پول و اعتبار صرفاً به کسب و کارهایی که از شیوع کرونا متضرر شده اند، اختصاص دارد.

وی افزود: همه کسب و کارهای مذکور در این مصوبه، علاوه بر تنفس سه ماهه اقساط تسهیلات، برای مالیات، بیمه تأمین اجتماعی و قبوض آب و برق و گاز هم سه ماه امهال خواهند داشت که در مصوبه ستاد مبارزه با کرونا این موارد نیز به اقساط تسیهلات بانکی افزوده شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه همت کرج سه شنبه با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود که تأثیر به سزایی در کاهش ترافیک آزادراه تهران-کرج خواهد داشت در حال حاضر بخشی از این ترافیک موجود را آزادراه تهران-شمال به خود اختصاص می‌دهد و بخش دیگر را همت-کرج پوشش می‌دهد تا مردم رفاه بیشتری داشته باشند.

وی طول آن را 14.5 کیلومتر عنوان و اظهار کرد: از انتهای شهید همت آغاز شده و تا ابتدای جاده چالوس به درازا می‌انجامد نرخ عوارض آن را هم فردا اعلام خواهیم کرد.

به گفته وزیر راه و شهرسازی، از این آزادراه در هر ساعت امکان تردد 1100 دستگاه خودرو وجود دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 289
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران