پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 533053 تاریخ : 1399/09/20-12:11:37
,22,
تسریع در خدمت رسانی مطلوب از اهداف شبکه پستی است

دیدار عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با استاندار سمنان

تسریع در خدمت رسانی مطلوب از اهداف شبکه پستی است

فریبا مرادی عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با استاندار سمنان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، این دیدار روز گذشته با حضور فریبا مرادی عضو هیئت مدیره، علیرضا آشناگر استاندار سمنان، غلامرضا ملکیان مدیرکل حراست و امنیت پستی و حمیدرضا آقاجانی سرپرست پست این استان به میزبانی استاندار برگزار شد.

مرادی در این دیدار، به بیان وضعیت کنونی و چشم انداز شرکت ملی پست پرداخت و در خصوص طرح تحول دیجیتال و اهداف و برنامه های پیش روی این شرکت توضیحاتی ارائه کرد.

عضو هیئت مدیره عملکرد پست این استان را نیز مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: پست استان با برنامه ریزی و طراحی سرویس های جدید ضمن افزایش ترافیک و درآمد و جذب سهم بیشتر از بازار، موجب رونق تولید و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به شهروندان شده است.

وی با قدردانی از همکاری استانداری سمنان با مجموعه پست، گفت: صنعت پست در کشور هر روز بیش از گذشته به سمت تجارت الکترونیک و اجرای طرح های بسته و امانات پیش می رود.

مرادی افزود: شیوع بیماری کرونا سرعت رشد کسب و کارهای اینترنتی را افزایش داد و این امر موجب پررنگ شدن نقش پست در جابجایی مرسولات شد.

آشناگر نیز با تاکید بر اهمیت صنعت پست در دوره شیوع بیماری کرونا، گفت: توزیع محصولات بهداشتی مورد نیاز شهروندان در اولویت برنامه های اداره کل پست استان سمنان قرار گیرد.

استاندار سمنان با بیان اینکه ارائه خدمات دولت الکترونیک در شرایط کنونی از نقش و اهمیت به مراتب بیشتری نسبت به سایر دوره ها برخوردار است، تصریح کرد: توسعه و بهبود در کسب و کارهای اینترنتی و ارائه خدمات نیابتی به سازمان ها در تحقق بهره وری استان موثر خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 289
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران