پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451767 تاریخ : 1397/12/27-13:20:55
,11,
ترافیک پرحجم در خروجی های پایتخت

ترافیک پرحجم در خروجی های پایتخت

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: تردد خودروها در مسیرهای خروجی تهران پرحجم اما روان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عادل مصدقی افزود: اکنون تردد خودروها در مسیرهای خروجی پایتخت به ویژه به سمت قم، کرج و هراز پرحجم اما روان است.

وی با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی شهروندان تهرانی پیش بینی کرد که در ساعت های آینده حجم سفرهای نوروزی تهرانی ها افزایش یابد.
معاون راهداری استان تهران به شرایط هوا در جاده های استان تهران اشاره کرد و گفت: تا بامداد امروز شاهد بارش برف در مسیرهای کوهستانی و شمالی استان بودیم که اکنون این سامانه غیرفعال شده و پیش بینی می شود تا فردا (سه شنبه) این سامانه بارشی در استان تهران فعال باشد.
وی با اشاره به بارندگی در مسیرهای شمالی کشور از مسافران نوروزی خواست که زمان سفر خود را به ساعت های شب موکول نکنند.
مصدقی همچنین به مسافران توصیه کرد با توجه به لغزندگی جاده ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و هوای در جاده های استان تهران و سراسر کشور به سامانه 141 تماس حاصل کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 282
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران