پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 517802 تاریخ : 1399/05/25-10:22:21
,8,
تداوم روند نزولی بورس/ شاخص در مرز ورود به کانال1.8میلیون واحدی

در شروع معاملات امروز رقم خورد

تداوم روند نزولی بورس/ شاخص در مرز ورود به کانال1.8میلیون واحدی

شاخص بورس در شروع معاملات امروز با افت 55 هزار واحدی به رقم 1 میلیون و 920 هزار واحد رسیده و در صورت تداوم روند نزولی، این هفته باید شاهد بازگشت شاخص به کانال 1.8 میلیون واحدی باشیم.

به گزارش بانک و صنعت، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز شنبه (25 مرداد) با افت 55 هزار واحدی مواجه شد و این روند منفی همچنان ادامه دارد. در حال حاضر شاخص کل در رقم یک میلیون و 920 هزار واحد قرار گرفته است.

شاخص هم وزن نیز با افت 6200 واحدی به رقم 505 هزار واحد رسیده و تقریباً همه نمادهای شاخص ساز با افت ارزش سهام مواجه شده اند؛ به گونه ای که دو نماد «فارس» و «فملی» اثرگذاری به ترتیب 6 و 4 هزار واحدی در کاهش شاخص داشته و ارزش سهام هر دو نماد نیز منفی 5 درصد بوده است.

گفتنی است روند منفی بودن بازار از هفته گذشته آغاز شد و با اعلام آغاز فروش اوراق سلف نفتی در بورس انرژی از فردا، احتمال افزایش شاخص در معاملات این هفته پیش بینی می شد؛ اما صف فروش در معاملات امروز بسیار فشرده بوده و فشار عرضه سبب شده تا تقریباً همه نمادهای صنعتی در تابلوی امروز معاملات بورس، قرمزپوش باشند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 367
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران