پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 177458 تاریخ : 1394/11/12-08:08:46
,17,10025,10026,10027,
تخصیص یک درصد از بیمه شخص ثالت به پزشکی قانونی

تخصیص یک درصد از بیمه شخص ثالت به پزشکی قانونی

نائب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از اعتراض مسئولان سازمان پزشکی قانونی در خصوص اختلاف فاحش حقوقی میان پزشکان عمومی خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ,عبدالرحمان رستمیان در تشریح جلسه امروز (یکشنبه 11 بهمن ) کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس از بررسی وضعیت سازمان پزشکی قانونی  و وزارت ورزش و جوانان در لوایح بودجه 1395 و برنامه ششم توسعه در کمیسیون متبوع خود با حضور مسئوولین آنها خبر داد و گفت: در این نشست مشترک، به مواردی از قبیل اختلاف دریافتی پزشکان عمومی، تامین بودجه مورد نیاز وزارت ورزش و سازمان پزشکی قانونی، توجه به ورزش همگانی و روستایی و ... پرداخته شد.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:  طبق نظر مسئولان سازمان پزشکی قانونی اختلاف فاحشی میان دریافتی گروه های مختلف پزشکان عمومی وجود دارد لذا موجبات نارضایتی پزشکان عمومی سازمان پزشکی قانونی را فراهم آورده به طوری که اگر این اختلاف رفع نشود، پزشکان این حوزه از ادامه فعالیت خودداری و در بخش های دیگر مشغول به کار می شوند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، افزود: مسئولان سازمان در راستای ماندگاری پزشکان حوزه خود تاکید داشتند که این اختلاف حقوق بین پزشکان عمومی برطرف شود.

وی با یادآوری اینکه برخی از افراد با ایجاد حوادث ساختگی سعی بر فریب سازمان پزشکی قانونی دارند، گفت به گفته سازمان پزشکی قانونی، دولت با تخصیص یک درصد از بیمه شخص ثالت به پزشکی قانونی موافق است تا تصادفات ساختگی شناسایی شود، بنابراین خواستار عملیاتی شدن این موضوع از سوی مجلس بودند.

نماینده مردم دامغان در مجلس نهم، ضمن اشاره به تاکیدات مسئولان سازمان پزشکی قانونی در خصوص حمایت بودجه ای از این سازمان گفت: مالیات سیگار موضوع دیگر سازمان  پزشکی قانونی با نمایندگان کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بود؛ در حالی که قرار بود درصدی از مالیات سیگار به سازمان اختصاص داده شود ولی این کار عملیاتی نشد که بر همین اساس مسئولان مربوطه بر لزوم عملیاتی شدن این موضوع تاکید داشتند.

نائب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در ادامه از حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان در این جلسه خبر داد و گفت: مسئولان مربوطه به منابع اختصاصی به وزارت ورزش و جوانان در بودجه 95 اعتراض داشتند،  البته کمیسیون بهداشت مجلس نیز معتقد است که بودجه مورد نظر اندک و جوابگوی نیازهای این دستگاه نیست.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کل بودجه وزارت ورزش کمتر از 1000 ملیارد تومان است که 250 میلیارد تومان آن صرف هزینه های عمرانی می شود بنابراین بر همین اساس قرار شد مسئولان مربوطه پیشنهادات خود را در این خصوص به مجلس ارائه دهند که کمیسیون های بهداشت و تلفیق با حمایت از آنها اعتبارات لازم را اختصاص دهند.

نائب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس،  بر ضرورت توجه به ورزش همگانی و روستایی در بودجه 95 تاکید کرد و افزود: به این دلیل که مبلغی برای ورزش همگانی و روستایی در بودجه 95 در نظر گرفته نشد بنابراین مسئولان وزارت ورزش بر  بهبود ورزش همگانی و روستایی و تخصیص اعتبار تاکید داشتند.

 

منبع:خانه ملت



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 321
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران