پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509777 تاریخ : 1398/12/27-10:14:01
,17,22,
تحقق عدالت مالیاتی مهمترین دغدغه امورمالیاتی است

مدیر کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویر احمد:

تحقق عدالت مالیاتی مهمترین دغدغه امورمالیاتی است

مدیر کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویر احمد گفت: تحقق عدالت مالیاتی از مهمترین دغدغه های امورمالیاتی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان امور مالیاتی، محمد علی غفاری، مدیر کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویر احمد در دیدار با مدیر کل بازرسی استان اظهار داشت: اگرچه قوانین مالیاتی دارای ضمانت اجرایی است اما اجرای برخی قوانین ازجمله جلوگیری از فرارمالیاتی نیازمند همکاری دیگر دستگاههای اجرایی و نظارتی است.
وی به اهیمت مقوله سلامت اداری به عنوان یک مقوله نهادینه شده در سازمان امور مالیاتی اشاره کرد و افزود: بخشودگی ها ومعافیت های مالیاتی در جهت کمک به چرخه تولید و تسریع بخشی تامین حقوق دولت پیش بینی شده است.
در ادامه این دیدار ابوالفتح ابوالهادی،مدیرکل بازرسی کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: کمک به وصول مالیات یک وظیفه ملی و شرعی است، نظارت موثر را لازمه اجرای صحیح قوانین و انجام امور اداری دانست و تصریح کرد: پیشگیری از هرگونه تخلف مهمترین وظیفه سازمان بازرسی است.
ابوالهادی وابستگی اقتصاد به نفت را یک اعتیاد دانست و خاطر نشان کرد: اگرچه ترک اعتیاد نیز سخت است اما باید با تلاش بیشتر و تامین درآمدهای غیرنفتی از جمله مالیات به اقتصاد جامعه کمک کرد.
مدیرکل بازرسی کهگیلویه وبویراحمد فرار مالیاتی را یک مشکل دانست و گفت :هرگونه بخشودگی ومعافیت مالیاتی باید ضابطه مند باشد و در عین حال باید به ماموران مالیاتی قدرت ریسک و جسارت تصمیم گیری داد و نظارت مستمر و موثر براین فرآیندها صورت گیرد.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: ثبت امور اداری بویژه فعالیت های مالی در سیستم های هوشمندنرم افزاری ، ضمن ایجاد شفافیت بیشتر به کاهش زمینه تخلف و تسهیل نظارت کمک می کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 467
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران