پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433289 تاریخ : 1397/09/20-14:04:28
,17,
تجلیل از جوانان نمونه و چهره های ماندگار صنعت،معدن و تجارت با حضور وزیر صمت

تجلیل از جوانان نمونه و چهره های ماندگار صنعت،معدن و تجارت با حضور وزیر صمت

دوازدهمین دوره معرفی تولیدکنندگان و مدیران جوان و دهمین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران با حضور وزیر صنعت معدن تجارت برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، دوازدهمین دوره این جشنواره با هدف حمایت از مدیران و تولیدکنندگان ایرانی بویژه در راستای سیاست های کلان کشور جهت تقویت تولید ملی و تشویق حضوردر بازارهای خارجی با همکاری و حمایت وزارتخانه های اقتصادی و تشکل های بخش خصوصی کشور برگزار شد.

دراین دوره از 31 واحد تولیدی که عملکرد موفقی در سال گذشته داشته اند تجلیل شد.

صدری،دبیر جشنواره با بیان این که این 31 واحد ازمیان 630 شرکت و بنگاه اقتصادی انتخاب شده اند گفت: ازمیان این شرکت ها هشت شرکت نیزبه عنوان واحد صنعتی برتر انتخاب و معرفی شدند.

درمیان این هشت واحد،دو واحد صنعتی و سه واحد خدماتی، یک واحد پژوهشی و یک شهرک صنعتی قرار دارند که مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین از 20 مدیر جوان نمونه که میانگین سنی زیر 40 سال دارند نیز دراین مراسم تجلیل شد.

دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان و دهمین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در این دوره از جشنواره، نکوداشت یک مدیر جوان فعال در صنعت غذایی که موفق شده بیش از 1000نفر را بطور مستقیم مشغول بکارکند برگزار شد، گفت: همچنین از چهارچهره ماندگار صنعت، معدن و تجارت کشور نیز تجلیل شد.

صدری افزود: در بخش ویژه این جشنواره از مدیران و وزرای ادوار دولت های پس از انقلاب اسلامی نیز قدردانی به عمل آمد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را حمایت از تولید و کارآفرینی جوانان عنوان کرد و افزود: امروز پایه و اقتدار کشورها به سرمایه های دانشی آنهاست و نه منابع فیزیکی و زیرزمینی ؛که اگرچه این موضوع هم مهم است ولی آنچه مهمتر است نیروی انسانی است و اینکه چگونه بتوان از این منابع ارزشمند موجود در کشور استفاده بهینه کرد و در راستای خلق ارزش افزوده اقتصادی و تولید و ارائه خدمات،این نیرو را به کار گرفت. باور کردن منابع فکری و فرهنگی یک کشور نیازمند پختگی اندیشه و توان فکری است.

 

 
 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 356
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران