پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 521785 تاریخ : 1399/08/03-09:04:21
,1,
تاکید مدیرعامل بانک دی بر لزوم رعایت سرعت و دقت در روند اعتبارسنجی مشتریان

تاکید مدیرعامل بانک دی بر لزوم رعایت سرعت و دقت در روند اعتبارسنجی مشتریان

دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در بازدید از شرکت خدمات مالی دی ایرانیان ضمن بررسی روش ها و فرآیندهای اعتبارسنجی در این شرکت، بر لزوم رعایت سرعت و دقت حداکثری در روند اعتبارسنجی مشتریان تاکید کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک دی، دکتر کریمی با قدردانی از تلاش همکاران این شرکت در اعتبارسنجی مشتریان مطابق با اصول حرفه ای گفت: هیئت مدیره بانک در راستای تسریع در فرایند اعتبارسنجی بر جذب نیروهای تخصصی اتفاق نظر دارد تا از ظرفیت حداکثری شرکت به بهترین شکل ممکن استفاده شود.
وی تسریع در فرایند اعتبارسنجی با رعایت کامل اصول بهداشت اعتباری را مهمترین ماموریت شرکت خدمات مالی دی ایرانیان دانست و افزود: امیدواریم با ارائه آموزش های تخصصی به کارکنان و افزایش تعامل شرکت با بانک، این مهم بیش از پیش محقق شود.
مدیرعامل بانک دی، رضایتمندی مشتریان را از اولویت های اصلی این بانک دانست و تاکید کرد: غالب مشتریان مرتبط با شرکت دی ایرانیان، کارخانه ها و صنایع عظیم و معتبر کشور هستند که با صرف زمان و بازاریابی هدفمند همکاران، جذب بانک شده اند، بنابراین رضایت حداکثری این عزیزان در طول فرآیند اعتبارسنجی و ارائه تسهیلات باید مد نظر قرار گیرد.
وی همچنین نقش تاثیرگذار کارکنان شرکت خدمات مالی دی ایرانیان در میزان رضایتمندی مشتریان را یادآور شد و از آنها خواست به عنوان مشاوری امین و دلسوز در کنار مشتری قرار گیرند تا در تمامی تعاملات آنها با مشتریان، جریان برد – برد حاکم باشد.
در این دیدار علیرضا مؤیدی، مدیرعامل شرکت خدمات مالی دی ایرانیان نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، به بیان نکاتی درباره برنامه های پیش روی شرکت و تشکیل کمیته راهبردی و توسعه آموزش کارکنان در حوزه های بانکداری بین الملل، عقود اسلامی و اعتبارات اسنادی پرداخت.
کریمی در پایان ضمن بازدید از بخش های مختلف این شرکت، با همکاران این مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.
گفتنی است در این دیدار محسن امیری، سرپرست شرکت گروه مالی و سرمایه گذاری دی و علیرضا سمیعی، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک دی مدیرعامل بانک را همراهی کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 366
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران