پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352641 تاریخ : 1397/04/30-11:59:24
,2,
تأکید دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران بر ارائه خدمات مطلوب از درگاه‌های الکترونیکی

تأکید دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران بر ارائه خدمات مطلوب از درگاه‌های الکترونیکی

دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در هشتمین جلسه هم‌اندیشی بررسی عملکرد شعب گفت: درگاه‌های الکترونیکی از بهترین ابزار تحقق اهداف درآمدی بانک بوده و استفاده مطلوب از این ابزار باید همواره در اولویت برنامه‌های شعب باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران؛ وی در ادامه تصریح کرد: پرداخت تسهیلات اشتغالزائی ازمحل منابع صندوق توسعه ملی یک فرصت طلائی برای شعب است و عملکرد موفق شعب در این حوزه موجب ارتقاء برند بانک و تحقق اهداف درآمدی و جذب مشتریان کلان می‌شود.

صباغی ضمن تجلیل از عملکرد کارکنان بانک گفت: عملکرد صحیح شعب یکی از عوامل تربیت مدیران خلاق و توانمند است و رؤسای شعب باید زمینه بروز خلاقیت و شکوفائی استعدادهای کارکنان را فراهم نمایند.
همچینن دکتر کریمی مدیر امورشعب و بازاریابی در این مراسم با اشاره به تغییرات ایجاد شده در نحوه ارزیابی عملکرد شعب تصریح‌کرد: برای دقیق‌تر شدن ارزیابی‌ها، شفاف‌سازی و تفکیک دقیق درآمدها و هزینه‌های شعب در نرم‌افزارهای بانک به‌زودی محقق می‌شود.
وی اهتمام مستمر رؤسا و کارکنان شعب برای تحقق اهداف درآمدی شعب را ضروری دانست و افزود: برای جذب و حفظ مشتریان باید رئیس و کارکنان شعبه، فضائی صمیمی و احساس کرامت شخصیت را برای مشتریان فراهم کنند .
علیرضا پورحسین رئیس اداره‌کل امور شعب و مناطق آزاد نیز در این مراسم گفت: واحدهای اجرائی پست بانک ایران از نظر دانش و تجربه بانکی به رشد خوبی رسیده و برای بهره گیری از این نیروها باید برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.
وی افزود: نیروی انسانی شعب بانک نیروهای تحصیل‌کرده و خلاق هستند و حمایت بیشتر واحدهای ستادی موجب تحقق سریع‌تر اهداف موردنظر بانک در شعب می شود.
گفتنی است: این جلسه با حضور 30 نفر از رؤسای شعب درجه سه بانک در قالب 5 کارگروه برگزار و در کارگروه‌ها نیز وضعیت موجود شعب از لحاظ شاخص‌های هدف سپرده‌ای، مصارف به منابع، مطالبات، ضمانتنامه‌ها، درگاه‌های الکترونیک و... بررسی و راهکارهای لازم ارائه شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 374
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران