پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509054 تاریخ : 1398/12/14-16:34:37
,10028,
تاکسیرانان را به صورت ادواری پایش کنید

نماینده هیات بهداشت جهانی:

تاکسیرانان را به صورت ادواری پایش کنید

نماینده هیات بهداشت جهانی بر لزوم پایش ادواری تاکسیرانان تاکید کرد و گفت: این قشر می‌توانند منبع نشر اطلاعات میان مردم باشند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در نشست مشترک مدیران شهری شهر تهران برای مقابله با ویروس کرونا که با حضور نمایندگان سازمان بهداشت جهانی برگزار شد، با اشاره به اینکه ایران با حضور 80 هزار تاکسیران در شهر تهران بزرگترین سامانه تاکسیرانی در سطح آسیا و قسمتی از آفریقا را دارد، گفت: با شیوع ویروس کرونا، ما شاهد کاهش حدود 40 تا 50 درصد تقاضای سفر در این ناوگان بوده ایم.

وی افزود: از آنجایی که متوسط سنی تاکسیرانان بالای 40 سال است ما محتوای آموزشی و خودمراقبتی، مواد ضدعفونی را در اختیارشان قرار دادیم و همچنین نحوه مواجهه با مردم و خود مراقبتی را به آنها آموزش داده ایم.

قنادان به طرح این سوال از نماینده هیات بهداشت جهانی پرداخت که آیا از نظر سبک زندگی تجربه‌ای وجود دارد که بدن تاکسیرانان تقویت شود و آیا به جای استفاده از ماسک روش های جایگزینی وجود دارد؟

عبدی ناصر نماینده هیات بهداشت جهانی در پاسخ به سوال وی گفت: از آنجایی که تعداد تاکسیرانان تهرانی بسیار بالاست و با کاهش 40 درصدی سفرها مواجه شده ایم می توانیم به راحتی نشانی از تاثیر ویروس کرونا بر اقتصاد را ببینیم.

وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا روی کهنسالان تاثیر بیشتری می‌گذارد، گفت: بیشتر مرگ و میرها در مورد افرادی بوده که دچار بیماری های زمینه‌ای و سن بالا بوده اند، اما راننده ها فارغ از سن باید درباره ویروس اطلاعات داشته باشند تا از خود و مسافرانشان محافظت کنند.

عبدی ناصر خاطرنشان کرد: لازم است به صورت ادواری تاکسیرانان را پایش کنید.

وی افزود: این قشر می‌توانند منبع نشر اطلاعات هم باشند و به راحتی میان مردم اطلاع رسانی کنند و این می تواند از وظایف شرکت تاکسیرانی باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 302
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران