پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 508333 تاریخ : 1398/12/04-11:35:44
,17,4,
تاثیر کرونا بر اقتصاد جهان ناچیز خواهد بود

رییس IMF:

تاثیر کرونا بر اقتصاد جهان ناچیز خواهد بود

رئیس صندوق بین‌المللی پول گفت: اپیدمی ویروس کرونا احتمالاً 0.1 درصد از رشد اقتصادی جهان خواهد کاست و رشد اقتصادی چین را به 5.6 درصد خواهد رساند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مارک واچ، کریستالینا جورجیه‌وا، مدیر صندوق بین‌المللی پول در اجلاس وزیران مالی و رواسای بانک‌های مرکزی کشورهای جی 20 در ریاض عربستان گفت: اپیدمی ویروس کرونا در چین احتمالاً 0.1 درصد از رشد اقتصادی جهان خواهد کاست و رشد اقتصادی چین را به 5.6 درصد خواهد رساند.

مدیر آی‌ام‌اف هشدار داد: اما ما به سناریوهای بدتر هم توجه می‌کنیم که در آن گسترش ویروس طولانی‌تر و جهانی‌تر شود که در این شرایط آسیب بیشتری به رشد اقتصادی جهان وارد خواهد شد. در سناریوی پایه فعلی ما سیاست‌گذاری‌های اعلام شده به کار گرفته خواهند شد و اقتصاد چین در سه ماهه دوم به وضعیت عادی بازخواهد گشت. بنابر این تأثیر این ویروس بر اقتصاد جهان ناچیز و زودگذر خواهد بود.

او ادامه داد: در سناریوی پایه، رشد اقتصادی 2020 چین 5.6 درصد خواهد بود که این 0.4 درصد از پیش‌بینی قبلی ماه ژانویه کمتر است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 213
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران