پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 495079 تاریخ : 1398/09/23-14:20:31
,15,
تا 100 گیگ اینترنت هدیه در طولانی ترین شب سال ویژه مشترکین مبین‌نت

تا 100 گیگ اینترنت هدیه در طولانی ترین شب سال ویژه مشترکین مبین‌نت

گذراندن وقت در کنار اعضای خانواده است. افتخار داریم در این شب زیبا نیز در کنار شما باشیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت مبین نت، اگر دوستان یا اعضای خانواده شما در جایی دیگر یلدا را جشن می‌گیرند و می‌خواهید آنلاین به آنها تبریک بگویید، اگر برنامه شما برای این شب تماشای یک فیلم طنز است، اگر می‌خواهید از بازی آنلاین با دوستان و اعضای خانواده لذت ببرید یا پسورد خود را به همه مهمانان خود بدهید، ما برای شما هدایای ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم. کافی است به گردونه شانس مبین‌نت مراجعه کنید و شانس خود را برای برنده شدن 2 تا 100 گیگ هدیه امتحان کنید.

به همین منظور و برای دریافت هدیه، کافی است ابتدا به آدرس gardoone.mobinnet.net مراجعه کنید و پس از امتحان کردن شانس خود با چرخش گردونه، برنده 2 تا 100 گیگ اینترنت هدیه ویژه جشنواره شب یلدا شوید.

برای استفاده از این گیگ‌پک هدیه، باید شناسه اشتراک، شماره موبایل و آدرس ایمیل خود را ثبت و ظرف 7 روز کاری، هدیه خود را در پنل کاربری دریافت کنید.
همچنین برای اطلاع از شناسه اشتراک خود می‌توانید به صفحه my.mobinnet.ir مراجعه کنید.
جشنواره شب یلدا مبین‌نت، از 23 الی 30 آذر برگزار می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 376
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران