پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464781 تاریخ : 1398/02/28-16:20:08
,10025,
بیمه دی در مسیر شایسته‌گزینی

بیمه دی در مسیر شایسته‌گزینی

با هدف شناخت قابلیت ‌های فرد در فرآیند جذب و استخدام، ارتقاء و انتصاب اولین کانون ارزیابی کارکنان بیمه دی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ معاونت منابع انسانی و پشتیبانی بیمه دی به منظور شناسایی توانمندی‌ها و شایستگی‌های شرکت کننده و متقاضیان جذب در شرکت بیمه دی اولین جلسه کانون ارزیابی خود را  برگزار نمود. 

امروزه استفاده از روش‌های سنتی برنامه‌ریزی جذب برای توسعه توانمندی‌ها و شایستگی‌های کارکنان پاسخگوی نیازهای بنگاه‌های اقتصادی نمی‌باشد و لزوم بهره‌مندی از روش‌های نوین پرورش مهارت‌ها و شایستگی‌های کارکنان بیش از بیش مورد توجه می‌باشد، از اینرو حوزه معاونت منابع انسانی بیمه دی پس از تدوین مدل شایستگی مشاغل خود و سنجش صلاحیت مشاغل، درنظر دارد با جذب و نگهداشت نیروهای کارآمد در افزایش بهره‌وری و ارتقاء کمی و کیفی خدمات شرکت نقش اساسی داشته باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 371
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران