پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 522866 تاریخ : 1399/09/06-12:59:55
,1,
بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه به صورت غیرحضوری برگزار می شود

بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه به صورت غیرحضوری برگزار می شود

بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه همزمان با فرارسیدن روز بیمه و با همکاری پژوهشکده بیمه برگزار می شود.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی بیمه ملت، بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه موضوع خود را به "ریسک های نوظهور صنعت بیمه، فرصت ها و چالش ها" اختصاص داده است.

بر اساس این گزارش؛ همایش بیست و هفتم بیمه و توسعه از روز یکشنبه تاریخ 9 آذرماه تا روز پنج شنبه 13 آذرماه سال جاری به صورت آنلاین برگزار می شود و متقاضیان می توانند با استفاده از لینک زیر برای حضور مجازی در این همایش ثبت نام کنند.

لینک ثبت نام: http://seminar27.irc.ac.ir/register/next.php?registerid=1

بنا بر این گزارش و به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، جلسه کمیته علمی بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه تشکیل و نتیجه داوری مقالات ارسالی به دبیرخانه این همایش تعیین شد.

کلیه اساتید، دانشجویان و صاحب نظرانی که پیش از این مقالات خود را به دبیرخانه همایش بیمه و توسعه ارسال کرده اند می توانند با مراجعه به سایت همایش به نشانی http://seminar.irc.ac.ir نتیجه داوری مقاله خود را مشاهده کنند.

بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 350
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران