پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 494863 تاریخ : 1398/09/17-13:55:16
,8,
بورس رکورد شکست

بورس رکورد شکست

شاخص بورس امروز درحالی به 332 هزار و 567 واحد رسید که می‌توان گفت رکورد خود در نیمه مهر امسال که 327 هزار و 305 واحد بود را شکسته است و هیچ یک از شرکت‌ها در بورس و فرابورس منفی نبودند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، معاملات امروز (یکشنبه) در بورس اوراق بهادار تهران درحالی به پایان رسید که شاخص کل بازار با رشد 4942 واحدی نسبت به روز گذشته به 332 هزار و 567 رسید. شاخص کل هم وزن نیز با رشد 1737 واحدی رقم 102 هزار و 799 واحد را تجربه کرد.  

همچنین ارزش بازار امروز به بیش از یک میلیون و 213 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به روز گذشته که بیش از یک میلیون و 195 هزار میلیارد تومان بود، با افزایش همراه است.

بر این اساس، بازار سرمایه درحالی چنین ترازی را تجربه کرد که در روز 13 مهرماه شاخص کل این بازار 327 هزار و 305 واحد بود که این مقدار بالاترین رکورد در بورس بود که امروز این رکورد شکسته شد.

معامله‌گران بورس امروز 544 معامله به ارزش 2309 میلیارد تومان انجام دادند که این تعداد معامله و ارزش آن نسبت به معاملاتی که در روز گذشته انجام شده افزایش یافته است.

امروز نیز همانند روز گذشته هیچ‌ کدام از شرکت‌ها تاثیر منفی در بازار نداشتند و بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی چادرملو، س. نفت و گاز و پتروشیمی تأمین و فولاد خراسان شاخص بورس را بالا بردند.

بانک‌های ملت، تجارت و اقتصاد نوین، داروسازی زهراوی، سایپا، فولاد مبارکه اصفهان و گروه مپنا نمادهای پربیننده امروز بازار سرمایه بودند.

رشد ادامه‌دار فرابورس

فرابورس نیز مانند بورس رشد خود را نسبت به روزهای گذشته حفظ کرد و با 53 واحد رشد در رقم 4282 ایستاد.

معامله‌گران در فرابورس امروز 377 معامله به ارزش 5529 میلیارد تومان انجام دادند.

در بازار فرابورس نیز مانند بازار بورس هیچکدام از نمادها تاثیر منفی نداشتند و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، توسعه مولد نیروگاهی جهرم، پتروشیمی زاگرس، پالایش نفت شیراز، پتروشیمی مارون، شرکت آهن و فولاد ارفع و سهامی ذوب آهن اصفهان بیشترین تاثیر مثبت را روی بازار فرابورس داشتند.

نمادهای پربیننده بازار فرابورس امروز گروه صنایع کاغذ پارس، سهامی ذوب آهن اصفهان، توسعه مولد نیروگاهی جهرم، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، بازرگانی و تولیدی مرجان کار، توزیع داروپخش و زرین معدن آسیا بودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 369
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران