پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 493862 تاریخ : 1398/08/29-14:09:05
,8,
بورس اندکی تکان خورد

بورس اندکی تکان خورد

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز اندکی رشد کرد و ارزش معاملات نیز افزایش یافت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) 308 واحد افزایش یافت و به رقم 304 هزار و 996 واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با افزایش 977 واحدی به رقم 87 هزار و 779 واحد رسید.

در معاملات امروز دو میلیارد و 37 میلیون و 783 هزار و 154 سهم داد و ستد شد که ارزش آن بیش از 1082 میلیارد تومان بوده است.

امروز در بورس تهران حجم معاملات 2,038 میلیون سهم ثبت شده است.

در این میان پتروشیمی پردیس بیشترین تاثیر منفی را در شاخص داشته و پس از آن فولاد مبارکه اصفهان و پتروشیمی پارس قرار دارند.

کشتیرانی جمهوری اسلامی نیز با 108 واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس تهران داشته و پس از آن نفت بهران تاثیرگذار بوده است.

نمادهای پربیننده در بورس اوراق بهادار تهران مربوط به بانک تجارت، بانک ملت سایپا، ایران‌خودرو و پالایش نفت اصفهان بوده است.

همچنین امروز شاخص کل در فرابورس رشد کرد و با افزایش 28 واحدی به 3950 واحد رسید. ارزش روز بازار اول و دوم فرابورس به بیش از 226 هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران در فرابورس 138 هزار معامله انجام دادند.

در فرابورس ایران نیز شاخص‌های تاثیرگذار به ترتیب تولید نیروی برق دماوند، بیمه کوثر و نفت ایرانول بودند.

نمادهای پربیننده در فرابورس هم به گروه صنایع کاغذ پارس، ذوب آهن اصفهان و بانک دی اختصاص یافت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 339
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران