پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450518 تاریخ : 1397/12/12-18:15:53
,21,
بهره‌برداری پروژه گازرسانی به شهرستان زابل

هاشمی‌پور خبر داد:

بهره‌برداری پروژه گازرسانی به شهرستان زابل

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس از افتتاح و بهره‌برداری پروژه گازرسانی به شهرستان زابل در خانه "شهید عظیم پنجه کوبی" خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عدل هاشمی‌ پور با اشاره به انجام عملیات گازرسانی به شهرستان زابل پس از طرح سوال حبیب‌الله دهمرده نماینده این شهر از وزیر نفت در مجلس، گفت: روز گذشته افتتاح و بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به شهرستان زابل در خانه "شهید عظیم پنجه کوبی" با حضور استاندار، فرماندار زابل و حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس و برخی از مسئولان شرکت نفت انجام شد.

بهره‌برداری از پروژه گازرسانی زابل با اعتبار20میلیارد تومانی

نماینده مردم کهکیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهره‌برداری از پروژه گازرسانی زابل به روش سی. ان. جی با اعتبار 20 میلیارد تومان صورت گرفت، افزود: همچنین طی سفر به شهرستان زابل جهت این بهره‌برداری، ایستگاه سوخت سی. ان. جی نیز به منظور گازرسانی موقت به شهر زابل افتتاح شد.

وی در ادامه توضیح داد: همچنین گازرسانی با خط لوله به سمت زاهدان با حدود 107 کیلومتر لوله آغاز و همزمان کلنگ‌زنی، عملیات مسیرسازی و جوشکاری خط لوله از زابل به سمت زاهدان نیز در حال انجام است، همچنین از زاهدان به سمت زابل حدود 118کیلومتر لوله‌کشی گاز، معادل حدود 60 درصد مسیرسازی و لوله کشی انجام شده است.  

زمانبندی یکساله برای گازرسانی کامل با خط لوله فولادی به شهر زابل

هاشمی‌پور با بیان اینکه مقرر شد؛ طی یک زمانبندی یکساله کار گازرسانی با خط لوله فولادی به تمام شهرها و روستاهای شهر زابل به پایان رسد، اضافه کرد: کلنگ‌زنی دیگری نیز با هدف گازرسانی به مناطق مسکونی شرق زاهدان با حدود 33 هزار خانواره در این سفر انجام شد.

تصویب حدود 6هزار میلیارد تومان برای گازرسانی به کل استان زاهدان در مجلس

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین با یادآوری اینکه حدود 6هزار میلیارد تومان برای گازرسانی به کل استان زاهدان در مجلس شورای  اسلامی تصویب شده است، افزود: زمینه و بستر برای گازرسانی به زابل و روستاهای آن فراهم است، بنابراین این گازرسانی ضمن آنکه آسایش و رفاه را برای مردم به ارمغان می‌آورد، باید بتواند زمینه حضور صنعت به‌عنوان تضمین‌کننده تولید کشور در منطقه را نیــــــز فراهم کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 296
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران