پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 214652 تاریخ : 1395/06/11-01:52:42
,11,14,16,17,20,22,
بنیاد مستضعفان 6900 سند به مرز نشینان خراسان شمالی اهدا کرد

خانه دار شدن 229 خانواده دارای دو معلول استان خراسان

بنیاد مستضعفان 6900 سند به مرز نشینان خراسان شمالی اهدا کرد

با حضور محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان یک هزار و 900 سند املاک علوی به صورت رایگان به اهالی روستای کهنه جلگه از توابع شهرستان مانه و سملقان اهدا شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، در مراسمی با حضور محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور، محمود دلپسند معاون استاندار خراسان شمالی، حسن کاری مدیر عامل سازمان اموال و املاک بنیاد، محمدی مدیرکل بنیاد مسکن استان و جمعی از مسوولان محلیدر مسجد روستای کهنه جلگه شهرستان مانه و سملقان، از مجموع یک هزار و 100 سند آماده واگذاری، 14 فقره اسناد واگذاری املاک به نام 14 نفر  و به نیت 14 معصوم، به صورت نمادین به خانواده های محروم منطقه اهدا شد. 


واگذاری 6 هزار و 900 سند به مردم خراسان شمالی
محمد سعیدی کیا در این مراسم گفت:  تاکنون شش مرحله از طرح محرومیت زدایی بنیاد در رابطه با تحویل اسناد زمین های مسکونی بنیاد علوی در این استان به تعداد 6 هزار و 900 فقره سند املاک مسکونی به ساکنان مناطق کم برخوردار شهرستان های مانه و سملقان و راز و جرگلان در استان خراسان شمالی اعطا شد.
وی افزود: در راستای اجرای این طرح عظیم بنیاد در منطقه در نظر داریم با همکاری جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان، زمین های کشاورزی را نیز به مردم فهیم و شریف منطقه اهدا کنیم که مراحل مقدماتی آن در حال اجرا است.
رییس بنیاد مستضعفان در ادامه با اشاره به اختصاص تسهیلات مقاوم سازی واحد های مسکونی روستایی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: اسناد منازل مسکونی واحد های روستایی توسط بنیاد به مردم تقدیم شده است و مردم می توانند با همکاری بنیاد مسکن اقدام به اخذ تسهیلات و مقاوم سازی و بازسازی واحد های مسکونی خود کنند تا شرایط بهتری را برای خانواده های خود فراهم سازند.

 


ساخت سیلوی گندم در منطقه
وی همچنین در پاسخ  به درخواست مردم کهنه جلگه برای حل مشکل عرضه گندم تولیدی به بازار نوید داد: با توجه به فاصله این روستا تا مرکزشهرستان و مشکلات کشاورزان منطقه برای تحویل محصولات تولیدی خود، یک باب سیلوی گندم  با حجم مناسب برای رفع این مشکل با تامین اعتبار بنیاد مستضعفان در منطقه احداث می شود .

مهندس سعیدی کیا در انتها این مراسم از همه مردم درخواست کرد: دعا کنید همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، من و همکارانم بتوانیم خدمتگزاران صادقی برای محرومان و مستضعفان باشیم و طرحهای محرومیت زدایی بنیاد را هر چه بیشتر،منسجم تر و سامان یافته تربرای مردم عزیز انجام دهیم.

 



خانه دار شدن خانواده های دارای دو معلول کشور
به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، در حاشیه این مراسم یک واحد مسکونی نوساز با چند دستگاه لوازم خانگی ضروری به یک خانواده‌ ترکمن که دارای دو معلول تحت پوشش بهزیستی خراسان شمالی بود با  با اعتباری بالغ بر 330 میلیون ریال به آنان تحویل داده شد. همچنین  سعیدی کیا  از خانه دار شدن همه خانواده دارای  دو  معلول در کشور خبرداد و گفت: با بهره گیری از تسهیلاتی ویژه، این خانه‌ها با همکاری بنیاد مستضعفان و با مشارکت سازمان بهزیستی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث خواهد شد.
 وی تشریح کرد: مبلغ 180 میلیون ریال از اعتبارات هزینه شده برای مسکن خانواده‌های معلولین به صورت بلاعوض و 150 میلیون ریال از محل تسیلات بانکی تامین و پرداخت شده است و در سایه این همکاری ، 229 خانوار معلول استان خراسان شمالی هم با استفاده از این تسهیلات صاحب مسکن خواهند شد.
گفتنی است: روستای کهنه جلگه یکی از روستاهای شهرستان مانه سملقان از استان خراسان جنوبی است که 110 کیلومتر با مرکز شهرستان فاصله دارد.مذهب روستای کهنه جلگه اهل سنت حنفی است و زبان رسمی روستا ترکمن و اکثرا از طایفه گوگلان هستند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 493
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران