پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464829 تاریخ : 1398/02/29-11:08:36
,9,10028,
بسیاری از مشکلات سازمان غذا و دارو برطرف شده است

وزیر بهداشت:

بسیاری از مشکلات سازمان غذا و دارو برطرف شده است

وزیر بهداشت گفت: در گذشته روالی در سازمان غذا و دارو وجود داشت که در نوبت ها، صدور پروانه ها و مجوزها عدالت رعایت نمی شد و گلایه هایی در این زمینه وجود داشت که از دکتر پیرصالحی خواستیم این مشکل برطرف شود و در حال حاضر بسیاری از این مسائل از بین رفته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سعید نمکی درباره ماجرای رانت و امضاهای طلایی در سازمان غذا و دارو، افزود: در آینده نزدیک به هیچ عنوان شاهد این مسائل و مشکلات در سازمان غذا و دارو نخواهیم بود.

ماجرای استعفای دکتر عبده زاده

وی درباره ماجرای دکتر عبده زاده که در سمت مدیرکلی دارو سازمان غذا و دارو فعالیت می کرد، گفت: دکتر عبده زاده جزء افرادی نبود که در این زمینه در سازمان غذا و دارو ایجاد مشکل کند و فردی بسیار بی حاشیه است، اما چون در بخش خصوصی سهام داشت و قرار بر این بوده که افراد شاغل در سازمان غذا و دارو، در بخش خصوصی سهام دار نباشند، خودش ترجیح داد که دست ما را برای تصمیم گیری باز بگذارد تا انتخاب کنیم.
نمکی ادامه داد: دکتر عبده زاده حتی این موضوع را در زمان ریاست دکتر اصغری هم مطرح کرده و صادقانه بحث سهام داری در صنایع را بیان کرده بود. البته هنوز با استعفای وی موافقت نشده است و احتمال همکاری با دکتر عبده زاده در سازمان غذا و دارو وجود دارد و ادامه همکاری منتفی نیست.

پرونده الکترونیک سلامت در حال پیشرفت است

وزیر بهداشت درباره قول خود برای تکمیل پرونده الکترونیک سلامت تا پایان خرداد 98 نیز، گفت: جلسه ای برای ادامه کار پرونده الکترونیک سلامت به صورت ویدیو کنفرانس با دانشگاه های علوم پزشکی داشتیم و کار به خوبی در حال پیشرفت است. به شکل قرارگاهی موضوع پرونده الکترونیک سلامت را پیش می بریم و قطعا تا پایان خرداد 98 این پروژه را به سرانجام می رسانیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 432
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران