پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 516186 تاریخ : 1399/04/28-15:15:33
,11,4,
بریتیش ایرویز کل ناوگان بوئینگ 747 خود را زمین گیر کرد

با وجود پاندمی کرونا

بریتیش ایرویز کل ناوگان بوئینگ 747 خود را زمین گیر کرد

بزرگترین اوپراتور بوئینگ 747 در جهان، بریتیش ایرویز، اعلام کرد که دیگر از این هواپیمای سمبلیک و به یادماندنی استفاده نخواهد کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از راشاتودی، بزرگترین اوپراتور بوئینگ 747 در جهان، بریتیش ایرویز، اعلام کرد که دیگر از این هواپیمای سمبلیک و به یادماندنی استفاده نخواهد کرد. این در حالی اتفاق می افتد که با پاندمی کرونا صنعت هوانوردی به شدت آسیب دیده است.

این هواپیمایی در بیانیه ای اعلام کرد: دیگر امکان این وجود ندارد که «ملکه آسمان ها» (لقب بوئینگ 747) دیگر هیچ پرواز مسافری ای برای بریتیش ایرویز انجام دهد. او ادامه داد: این تصمیم از همین حالا لازم الاجرا است.

طبق داده های وب سایت این ایرلاین 32 فروند بوئینگ 747-400 اس در ناوگان این هواپیمایی وجود دارند.

این هواپیما که با القاب جامبو جت و ملکه آسمان ها شناخته می شود، توسط بریتیش ایرویز در مسیرهای پکن، دوبی، نیویورک، سانفرانسیسکو، کیپ تاون و مکزیکو به کار گرفته شده بود.

بریتیش ایرویز اعلام کرد که خواهان استفاده از هواپیماهای به روزتر و با مصرف سوخت کمتر، مانند ایرباس ای 350 اس و بوئینگ 787 دریم لاینر است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 432
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران