پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433805 تاریخ : 1397/09/27-18:16:36
,17,
برنامه های وزارت صنعت برای حمایت از شهرک های صنعتی

معاون وزیر صنعت اعلام کرد

برنامه های وزارت صنعت برای حمایت از شهرک های صنعتی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: با توجه به آسیب پذیر بودن واحدهای کوچک و متوسط مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور، برای تامین نقدینگی و سرمایه در گردش آنها تلاش می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محسن صالحی نیا امروز (سه شنبه) در نشست هم اندیشی مدیران عامل شرکت شهرک های صنعتی سراسر کشور افزود: باید ظرفیت های لازم را برای حمایت از صنایع کوچک و متوسط ایجاد کنیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران همچنین بر ضرورت بهسازی و نوسازی صنایع کشور تاکید کرد.
صالحی نیا درباره اشتغال آفرینی در مناطق محروم گفت: موضوع توسعه تولید پوشاک در مناطق روستایی را که آغاز شده است با جدیت دنبال می کنیم.
وی بر توسعه دولت الکترونیک با «مرتبط شدن سامانه ها و داشتن یک برنامه جامع» تاکید کرد.
معاون پیشین وزارت صنعت، معدن و تجارت بیست و ششم تیرماه امسال گفت: طرح پوشاک یکی از طرح های 9 گانه هماهنگ شده بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان برنامه و بودجه کشور است که در پنج استان و 20 روستا از هر استان اجرا می شود.
به گفته صادق نجفی، طرح پوشاک با مدیریت ملی و مشاوره، نظارت و کنترل انجمن پوشاک ایران و حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت در حال اجراست و تاکنون در هر استان 100 میلیارد ریال یارانه به صورت بلاعوض تخصیص داده و بخشی از این اعتبار به بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل تحویل شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 354
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران