پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489703 تاریخ : 1398/05/28-11:48:28
,10028,
برقراری 34 هزار تماس با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی

برقراری 34 هزار تماس با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی

34 هزار تماس در تیر سال جاری از طریق درگاه های ارتباطی با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی برقرار شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، این تعداد تماس از طریق درگاههای ارتباطی (سامانه تلفنی 1420، سامانه پیامکی 10001420، پیام های صوتی و بخش مراجعین حضوری مستقر در طبقه همکف ستاد مرکز) با سامانه CRM مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی برقرار شده است.

از این تعداد تماس، 36.35 درصد در حوزه معاونت بیمه ای، 37.22 درصد درخصوص خدمات غیرحضوری و 8.86 درصد در حوزه امور مالی و مرتبط با پرداخت مستمری بوده است.

با لحاظ داشتن افزایش کلی تماس های برقرار شده در ماه جاری در مقایسه با ماه گذشته به میزان 11.79 درصد، می توان منشاء این افزایش را در حوزه خدمات غیرحضوری یافت. در ضمن، با توجه به جهت گیری سازمان تامین اجتماعی در ارائه خدمات بصورت غیرحضوری، میزان تماسهای برقرار شده در این حوزه همانند ماه گذشته روند صعودی داشته است. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 408
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران