پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450521 تاریخ : 1397/12/12-18:29:45
,17,21,
بررسی طرح تفحص از عملکرد عمرانی بنیاد مسکن/ مهلت یک هفته‌ای برای ارائه گزارش رسمی بنیاد مسکن

بدری نشست امروز کمیسیون عمران مجلس را تشریح کرد:

بررسی طرح تفحص از عملکرد عمرانی بنیاد مسکن/ مهلت یک هفته‌ای برای ارائه گزارش رسمی بنیاد مسکن

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح تحقیق و تفحص از عملکرد بنیاد مسکن در نشست امروز این کمیسیون بررسی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در تشریح نشست امروز کمیسیون عمران مجلس، گفت: در نشست امروز گزارش کارگروه ویژه این کمیسیون درباره طرح پیش فروش ساختمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح پیش فروش ساختمان در ماه های گذشته برای بررسی بیشتر به کارگروه ویژه ارجاع شد، البته کمیسیون عمران به عنوان کمیسیون فرعی و کمیسیون قضایی و حقوقی به عنوان کمیسیون اصلی، طرح را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس مقرر شد که گزارش کارگروه درباره طرح پیش فروش ساختمان با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی تا امشب رسیدگی شده و جمع بندی نهایی درباره مفاد طرح مذکور صورت گیرد، پس از آن گزارش نهایی به کمیسیون قضایی و حقوقی ارجاع شود.

بدری با اشاره به بررسی طرح تقاضای تحقیق و تفحص از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس، گفت: این موضوع با حضور مسئولان مربوطه مورد رسیدگی قرار گرفت و تابش رئیس بنیاد و نمایندگان متقاضی تحقیق و تفحص، توضیحات خود را درباره مسائل مرتبط ارائه کردند.

وی ادامه داد: طرح تحقیق و تفحص از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در 9 محور تدوین شده که اغلب موضوعات مربوط به عملکرد عمرانی بنیاد به ویژه در مناطق زلزله‌زده است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: در نهایت در نشست امروز این کمیسیون مقرر شد که مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی مدت یک هفته آینده گزارشی از عملکرد این بنیاد ارائه کنند و پس از آن متقاضایان طرح تحقیق و تفحص درباره توقف یا تداوم طرح مذکور تصمیم گیری می کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 384
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران