پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433819 تاریخ : 1397/09/28-10:36:49
,15,
بررسی آنتی ویروسهای اندرویدی منتشر شده در مارکت های ایرانی

بررسی آنتی ویروسهای اندرویدی منتشر شده در مارکت های ایرانی

مرکز مدیریت امداد و هماهنگی رخدادهای رایانه ای برنامه های آنتی ویروس منتشر شده مارکت های ایرانی را مورد بررسی قرار داده است و بررسی و مقایسه برنامه ها نشان می دهد که این برنامه ها عمدتا کارایی لازم را نداشته و یا عملکرد جعلی داشته اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی  و امور بین الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران: مرکز مدیریت امداد و هماهنگی رخدادهای رایانه ای طی بررسی های انجام پذیرفته اعلام کرد :  بسیاری از برنامه‌هایی که تحت عناوین مختلف برای سیستم عامل اندروید منتشر می­شوند از روی برنامه های منبع باز ساخته شده اند. بسیاری از این برنامه‌ها صرفاً با تغییر نام و آیکون به عنوان برنامه های گوناگون و با هدف استفاده از سرویس های تبلیغاتی داخل این برنامه ها و درآمدزایی برای منتشرکننده برنامه تولید می شوند. این برنامه‌ها در عمل هیچ کارایی نداشته و حتی ممکن است بدافزار باشند.

مرکز ماهر با همکاری مارکت‌های توزیع کننده‌، درحال شناسایی و مقابله با دسته‌های مختلف از این اپلیکیشن‌ها است. در این مستند برنامه‌های منتشر شده تحت عنوان آنتی‌ویروس در مارکت‌های اندروید ایرانی مورد بررسی قرار گرفته اند. بررسی و مقایسه این برنامه‌ها نشان می دهد که عمدتاً کارایی لازم را نداشته و یا عملکرد جعلی دارند و تنها با هدف جذب کاربر و کسب درامد از تبلیغات توسعه یافته اند. فایل مستند مذکور جهت استفاده علاقه مندان قابل دسترسی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 307
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران