پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451575 تاریخ : 1397/12/25-15:13:57
,11,
برای عبور از تحریم به دیپلماسی قوی در حوزه بندری و دریایی نیاز داریم

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در همایش سالانه مدیران تاکید کرد:

برای عبور از تحریم به دیپلماسی قوی در حوزه بندری و دریایی نیاز داریم

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر « شناسایی به موقع گلوگاه ها » و « بررسی دقیق شرایط تجارت دریایی جهان » در دوران ریاضت اقتصادی، گفت: در وضعیت موجود و برای عبور از تحریم ها، به یک دیپلماسی قوی در حوزه های بندری و دریایی نیاز داریم تا به کمک وزارت امورخارجه، مسیرهای جدیدی را برای رفع این تنگناها پیدا کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد راستاد در همایش سالیانه مدیران این سازمان، تصریح کرد: در دوران ریاضت اقتصادی، افزایش 29 درصدی بودجه جاری در سازمان بنادر و دریانوردی پذیرفتنی نیست؛ چراکه شرایط به گونه ای نسیت تا با دست باز عمل کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه « لازم است به دنبال کشف و به کارگیری نیروهای مستعد، با انگیزه و متعهد جوان باشیم»، افزود: چنانچه در این زمینه با ظرافت و دقت عمل نکنیم و نتوانیم از توان فنی و تخصصی سازمان حفاظت کنیم، قطعا در آینده با خلا مدیریتی مواجه می شویم.
راستاد با بیان اینکه در بنادر جوانان قابل اعتمادی وجود دارد که در دوران طلایی کاری قرار دارند، تاکید کرد: به نظر می رسد، دست کم در بنادرکشور، پست معاونت را به سمت نیروهای جوان سوق دهیم.
وی در بخش دیگری از سخنان اش با اشاره به برنامه ششم توسعه، گفت: در برنامه ششم توسعه، چند موضوع مرتبط با سازمان بنادر و دریانوردی است که نباید مورد غفلت واقع شود.
به گفته راستاد، « تعیین تکلیف بنادر کوچک »؛ « نوسازی ناوگان سنتی » و « توسعه سوخت رسانی در دریا ( بانکرینگ) از جمله مهم ترین رویکرد های برنامه ششم توسعه کشور در حوزه دریایی است که باید گام های مهمی در این بخش ها برداشته شود.
وی همچنین با تاکید بر « لزوم برخورداری از انضباط مالی در سال 98» تصریح کرد: در شرایط موجود و با توجه به محدویت منابع، ما نباید دچار ضعف در بودجه سرمایه ای سازمان شویم ؛ بنابراین "عدم انحراف از بودجه"، "صرفه جویی" و " انضباط کامل بودجه ای" باید در دستور کار همه مدیران باشد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 384
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران