پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 511270 تاریخ : 1399/02/01-12:52:19
,10028,10029,
برای اهدای خون، نگران کرونا نباشید

برای اهدای خون، نگران کرونا نباشید

یک فوق تخصص بیماری های عفونی با بیان اینکه اهدای خون منجر به انتقال کرونا نمی شود، گفت: مردم میتوانند با رعایت نکات بهداشت عمومی و فردی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی نسبت به اهدای خون اقدام کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، دکتر مسعود مردانی با بیان اینکه اهدای خون منجر به انتقال کرونا نمی‌شود، گفت: فقط از مردم می خواهیم که کسانیکه طی دو هفته اخیر علائم سرفه، تب و تنگی نفس داشتند از مراجعه به مراکز اهدای خون خودداری کنند، اما سایر افراد می توانند برای اهدای خون اقدام کنند.
وی افزود: معمولا اهدای خون باعث ابتلا به کرونا نمیشود و در عین حال اهدای خون از ابتلا به کرونا هم‌جلوگیری نمی‌کند، بلکه اهدای خون پروسه خاص خود را دارد و کرونا هم یک بیماری تنفسی است که شرایط انتقال خاص خود را دارد.
مردانی تاکید کرد: مردم می‌توانند با رعایت نکات بهداشت عمومی و فردی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی نسبت به اهدای خون اقدام کنند. البته اگر کسی علائم سرفه و سرماخوردگی دارد از مراجعه به این مراکز خودداری کند.
مردانی ادامه داد: بنابراین مردم در مراجعه به مراکز اهدای خون مسائل بهداشت فردی و اجتماعی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 240
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران