پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 520408 تاریخ : 1399/07/08-13:52:18
,17,4,
بدهی ملی هند از 90 درصد تولید ناخالص داخلی فراتر رفت

اس اندپی گلوبال هشدار داد

بدهی ملی هند از 90 درصد تولید ناخالص داخلی فراتر رفت

مؤسسه اعتبارسنجی اس اندپی گلوبال هشدار داد هندوستان در سال مالی 2021 به دنبال بحران کرونا با انبوهی از بدهی و کسری بودجه روبرو خواهد شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از راشاتودی، مؤسسه اعتبارسنجی اس اندپی گلوبال هشدار داد هندوستان در سال مالی 2021 به دنبال بحران کرونا با انبوهی از بدهی و کسری بودجه روبرو خواهد شد. با این حال این مؤسسه رتبه اعتباری هند را به پایین ترین سطح قابل سرمایه گذاری ارتقا داد.

در پیش بینی اس اندپی گلوبال که این هفته منتشر شد آمده است که نسبت بدهی به جی دی پی هند در سال مالی 2021 با جهشی 17 درصدی نسبت به سال گذشته به 90.6 درصد خواهد رسید.

دو مؤسسه اعتبارسنجی دیگر هم پیش بینی های مشابهی در مورد اقتصاد هند داشتند. مؤسسه فیتچ پیش بینی کرد سطح بدهی هند به 84.5 درصد تولید ناخالص داخلی برسد و مؤسسه مودیز پیش بینی کرد این مقدار بالغ بر 90.1 درصد برسد.

اس اندپی گلوبال همچنین اعلام کرد که پاندمی کرونا باعث می شود اقتصاد هند 9 درصد آب برود که چنین سقوطی در تاریخ هند بی سابقه است. با این حال این مؤسسه رتبه اعتباری بلندمدت هند را در بی بی بی منفی حفظ کرد.

اما این مؤسسه پیش بینی کرد که بازگشت اقتصادی هند در سال مالی بعدی با قدرت خواهد بود و اقتصاد این کشور خواهد توانست تا 10 درصد رشد کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 200
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران