پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450638 تاریخ : 1397/12/13-17:56:10
,10028,
بخشنامه اشتغال بکار مجدد و اعاده به خدمت جانبازان و آزادگان انقلاب اسلامی ایران در دستگاه های اجرایی ابلاغ شد

بخشنامه اشتغال بکار مجدد و اعاده به خدمت جانبازان و آزادگان انقلاب اسلامی ایران در دستگاه های اجرایی ابلاغ شد

بخشنامه اشتغال بکار مجدد و اعاده به خدمت جانبازان و آزادگان انقلاب اسلامی ایران در دستگاه های اجرایی از سوی محمد حسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی صادر و به تمامی واحدهای اجرایی این سازمان ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، با توجه به قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب مجلس شورای اسلامی، اشتغال بکار مجدد و اعاده به خدمت جانبازان و آزادگان امکان پذیر است.

بر این اساس، جانبازانی که قبل از تصویب این قانون به صورت پیش از موعد یا عادی و بدون سنوات ارفاقی بازنشسته شده اند، با رعایت شرط سنی کمتر از 65 سال می توانند به خدمت اعاده و با تکمیل خدمت سی و پنج ساله خود و با رعایت شرایط عمومی به بازنشستگی نائل آیند.

همچنین آزادگانی که به دلیل استفاده از دو برابر شدن سابقه اسارت، زودتر از خدمت سی سال بازنشسته شده اند، می توانند برای یک بار و رعایت شرط سنی زیر 65سال با بازگشت به خدمت، حسب مورد سی یا سی و پنج سال خدمت خود را تکمیل کنند و سپس با لحاظ عین سوابق اسارت به بازنشستگی نائل آیند.

گفتنی است، محاسبه مستمری بازنشستگی جدید، در صورت حداقل دو سال تمام اشتغال و پرداخت حق بیمه و احراز شرایط بازنشستگی این گروه صورت می گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 491
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران