پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449867 تاریخ : 1397/12/06-12:54:23
,5,
بحث های نظارتی جز وظایف اتحادیه نیست

بیژن حاج رضایی:

بحث های نظارتی جز وظایف اتحادیه نیست

رئیس هیئت مدیره انجمن ج داران سوخت کشور: بحث های نظارتی جز وظایف اتحادیه نیست لذا باید با شرکت ملی پخش به توافق برسیم، شرکت حتی در زمینه برندینگ که عنوان کرده حتی مناطق و نواحی خودش را در سراسر کشور کنار کشیده است.

بیژن حاج رضایی رئیس هیئت مدیره انجمن جایگاه داران سوخت کشور در حاشیه دومین نمایشگاه تجهیزات سوخت کشور در خصوص توجه مسئولان به مسایل و مشکلات موجود سوخت در کشور به خبرنگار بانک و صنعت گفت: ما در طول چند سال گذشته فقط در رفت و آمد یک سیکل معکوس هستیم ولی توجهی به مسایل و مشکلات موجود سوخت نمی شود، زیرا ما پیشنهاد خرید شرکت ملی پخش را داده بودیم ولی در عوض مسئولین سیستم جایگاه های تک سکو را عنوان کردند! حفاظت از این جایگاه ها بر عهده کیست؟ با کدام پوز و سیستم پرداخت پشتیبانی خواهد شد؟ افزایش قیمت بنزین در آینده بررسی شده است؟ این افزایش قیمت به چه شکل خواهد بود؟ اینها مسائلی است که شب مدیران می خوابند و صبح تصمیم می گیرند!

 

قاچاقی در جایگاه سوخت رخ نمی دهد
رئیس هیئت مدیره انجمن جایگاه داران سوخت کشور تاکید کرد: تصمیمات متاسفانه یک طرفه و بدون حفظ منافع سرمایه گذار است درغیر اینصورا اگر آقایان بخواهند باید جلسه بگذاریم و تمام زوایا را بررسی کنیم. زمانیکه گفته می شود قاچاق سوخت فقط روی سخن با جایگاه نیست چراکه قاچاق در ابعادی که انجام می شود کار جایگاه نمی تواند باشد.

وی افزود: اگر شما بیست لیتر بنزین را که توی یه ظرف به شما داده شود این را قاچاق محسوب می کنید بحثی نیست ولی ماشین های 600هزار و یک میلیون لیتری در بنادر قاچاق است، این گونه قاچاق غیر از جایگاه ها انجام می شود، هیچ جایگاهی نمی تواند مصرف یک روزش را کلا به قاچاق بدهد ولی در این میان غرعه به نام جایگاه داران است؛ و مسئولین جایگاه داران را مخاطب قرار می دهند.

 

بحث های نظارتی جز وظایف اتحادیه نیست
رئیس هیئت مدیره انجمن جایگاه داران سوخت با بیان اینکه بحث های نظارتی جز وظایف اتحادیه نیست گفت:  باید با شرکت ملی پخش به توافق برسیم، شرکت حتی در زمینه برندینگ که عنوان کرده حتی مناطق و نواحی خودش را در سراسر کشور کنار کشیده است.

وی در پاسخ به این پرسش که در بحث قیمت سوخت لزوما بنزین، کمیسون انرژی برنامه هایی دارد؟ فکر می کنید این روند کاهشی یا افزایشی است؟ اظهار داشت: به طور قطع افزایشی خواهد بود با عنایت به تغیراتی که در قیمت دلار صورت گرفته و سوختی که قاچاق می شود هدف در این است که به نوعی مقابله با قاچاق صورت پذیرد.

 

پیگیر کارت های سوخت هستیم
حاج رضایی درخصوص پیگیری کارت های سوخت اینچنین گفت: در شرکت ملی پخش کاملا طراحی کردند به جای یک کارت دو کارت یعنی یک کارت پول و یک کارت سهمیه که مجددا این طرح به یک کارت تبدیل شد. از سال 86 تاکنون که ما سیستم جدید را نصب کردیم در جایگاه ها این دستگاه ها هیچ تغییری نکرده و بسیاری از جایگاه های ما در حال حاضر دستگاه شان به روز نیست.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کدام از جایگا ها بازسازی نشده و زیرساخت ها برای 12 گذشته است، افزود: با این وضع نمی شود از کارت استفاده کرد، چراکه در زمینه کارت سوخت ، شاید بیشتر از چند صد میلیارد در سطح ایران خسارت پرداخت شد.

 

منتظر دزدی بنزین از باک ها باشیم
رئیس هیئت مدیره انجمن جایگاه داران سوخت تاکید کرد: در حال حاضر با هزینه سوخت هزار تومانی با مشکل مواجه هستیم، با مشاهده و رصد جایگاه ها کاملا مشخص است که دیگر پیک در جایگاه سوخت وجود ندراد چراکه از پنج ماشین در صف سوخت از یک لیتر، سه لیتر و پنج لیتر سوخت می زنند و موتور سیکلت زیر یک لیتر سوخت گیری می کند این نمایان گر این است که نقدینگی وجود ندارد. اینجاست که موقع دزدی و یا سرقت باک های بنزین شروع می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 369
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران