پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452735 تاریخ : 1398/01/21-16:27:20
,10026,
بانک‌ها در جنگ اقتصادی، مسئولیت سنگین و مهمی بردوش دارند

مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در آئین تجلیل از جانبازان:

بانک‌ها در جنگ اقتصادی، مسئولیت سنگین و مهمی بردوش دارند

دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در آئین تجلیل از کارکنان جانباز این بانک که به مناسبت روز جانباز برگزار شد گفت: کشور ما درحال حاضر درگیر جنگ اقتصادی است و در این شرایط بانک‌ها مسئولیت سنگین و مهمی بردوشدارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، شیری ضمن ابراز همدری با هموطنان سیل زده و تبریک اعیاد شعبان افزود: جانبازان برای حفظ امنیت کشور و دفاع از ارزش‌ها، جان و مال خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند و زبان ما برای تقدیر از این رشادت‌ها قاصر است.

وی تصریح کرد: روحیه ایثارگری مردم، کشور ما را در شرایط کنونی قرارداده و اگر این روحیه نبود درحال حاضر از استقلال و امنیت کشور بی‌بهره بودیم.
مدیر عامل پست بانک ایران تأکید کرد: جانبازان و ایثارگران همانگونه که در جبهه ها برای جانفشانی مسابقه می‌دادند در شرایط جنگ اقتصادی نیز پیشگام بوده و در ترویج روحیه مسئولیت‌پذیری و تلاش در بین همکاران همواره کوشا هستند.
شیری خاطرنشان کرد: اینکه چند سال است مقام معظم رهبری شعار سال را از مسائل اقتصادی انتخاب می‌نماید، نشان دهنده اهمیت موضوع اقتصاد در خنثی‌کردن توطئه های دشمنان است و چون بانک‌ها در بطن جنگ اقتصادی هستند مسئولیت ما نیز در این شرایط حساس و سرنوشت‌ساز است.
شیری روند رونق و پیشرفت پست بانک ایران را بسیار مطلوب و چشمگیر دانست و افزود: عامل اصلی پیشرفت و رونق روزافزون این بانک سرمایه انسانی توانمند و پرتلاش آن می‌باشد.
وی بر لزوم طراحی و تعیین اهداف بانک در شاخص‌های؛ منابع، مطالبات، بانکداری الکترونیک و بهره‌وری شعب تاکید کرد و گفت: برای برنامه‌ریزی و موفقیت برنامه های بانک نیازمند همفکری تمام همکاران بویژه ایثارگران هستیم و چون ایثارگران برای پیشرفت کشور هزینه داده‌ و احساس مسئولیت بیشتری در این زمینه دارند.
مدیرعامل پست بانک ایران، وظایف امور ایثارگران را با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: نظارت بر بخشنامه‌ها و ضوابط مربوط به ایثارگران، هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط با موضوع، رعایت شأن و جایگاه ایثارگران و انعکاس انتظارات و نظرهای آنان به مدیران ارشد بانک باید بطورجدی توسط امور ایثارگران بانک پیگیری و اجراء شود.
همچنین اسدگرامی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده درحوزه ایثارگران گفت: روز جانباز، روز بزرگی است و وظیفه همه ما است که قدردان ایثارگری و رشادت‌های جانبازان باشیم زیرا امنیت و آسایش مدیون شهداء، جانبازان و ایثارگران است و اینها در همه زمینه‌ها به ویژه در کمک‌رسانی به آسیب دیدگان سیل اخیر پسشقدم شدند.
گفتنی است: در این نشست تعدادی از مدیران بانک و جانبازان حاضر درجلسه دیدگاه‌های خود را مطرح و در‌پایان نیز دکتر شیری از جانبازان بانک تقدیر بعمل آورد.

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 306
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران