پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450909 تاریخ : 1397/12/15-18:40:26
,1,
بانک قوامین روز مادر را به مادران شهداء تبریک گفت

بانک قوامین روز مادر را به مادران شهداء تبریک گفت

در سالروز میلاد با سعادت دخت گرامی پیامبر اکرم (ص)، حضرت فاطمه سلام ا... علیها که روز گرامیداشت مقام زن و روز مادر نام گذاری شده است. مدیران کل استان های بانک قوامین با حضور در منزل شهداء و دیدار با مادران محترم شهیدان روز مادر را به ایشان تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، این گزارش می افزاید در این دیدارها که در سراسر کشور انجام شد مدیران کل استان ها به همراه مدیر حراست، جانشین و تعدادی از مدیران واحد ستادی با اهداء گل و شیرینی ضمن تجلیل از مقام شامخ مادران شهداء روز مادر را به نیابت از فرزندان شهیدشان به آنان تبریک گفتند.

بنابراین گزارش در این دیدارها که به صورت همزمان و در صبح روز سه شنبه انجام شد مدیران کل استانها ضمن احوالپرسی از مادران معظم شهدا با بیان عظمت کار شهیدان قدردانی خود را از ایثار و جانفشانی جان برکفان عرصه ایثار و شهادت ابراز و از خداوند منان برای سلامتی و عزت پدر و مادر شهداء دعا کردند.

این گزارش حاکی است در برخی از استان ها علاوه بر مدیرکل استان ها که در مراکز استان به دیدار مادران محترم شهداء رفتند برخی از کارکنان شعب در شهرستانها نیز نسبت به انجام این اقدام ارزشمند مبادرت ورزیدند.

روابط عمومی بانک قوامین در پایان اظهار امیدواری کرد به برکت خون شهیدان گلگون کفن و به عزت و آبروی خانواده ی محترم شهداء خداوند این توفیق را نصیب ما کند بتوانیم قدردان عظمت و ارزش کار شهداء و خانواده ی مکرمشان باشیم. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 318
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران