پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464500 تاریخ : 1398/02/23-17:50:03
,17,10028,
بازرسان کار موظف به تطبیق نوع قرارداد خبرنگاران هستند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

بازرسان کار موظف به تطبیق نوع قرارداد خبرنگاران هستند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری گفت: بازرسان کار و سازمان تامین اجتماعی باید قراردادها را با مشاغل تطبیق دهند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد شریعتمداری امروز (دوشنبه) در حاشیه اولین کمیسیون تخصصی شورای عالی اشتغال در جمع خبرنگاران در خصوص اجرایی نشدن قانون سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری گفت: بازرسی کار و رسیدگی به این موضوع از مسائلی است که باید مورد توجه همکاران ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بازرسان کار و تامین اجتماعی موظفند تطابق شغل و میزان پرداخت متناسب با شغل خبرنگاری را انجام دهند و خود خبرنگاران نیز می توانند موضوع «سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری» را از مراکز کار استان ها پیگیری کنند.
شریعتمداری اظهار داشت: برخی از افراد در حوزه خبرنگاری با توجه به این‌که احتیاج به شغل داشتند، به نوع قرارداد اهمیت نداده و به اصل قرارداد بیشتر علاقه‌مند بودند؛ تا این‌که قراردادشان به شکل خبرنگاری اصلاح شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هفدهم اردیبهشت ماه طی نامه ای به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که شغل خبرنگاری در دسته مشاغل سخت و زیان آور قرار دارد.
همچنین محمد شریعتمداری روز بعد در حاشیه جلسه هیات دولت اعلام کرد که در مورد سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری صورت جلسه ای تهیه می کنیم و اگر نیاز به مواد قانونی باشد تصویب و اصلاح لازم انجام می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 381
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران