پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 410803 تاریخ : 1397/08/13-11:20:01
,14,
بازدید مونسان از پروژه‌های گردشگری و میراث‌فرهنگی دماوند

بازدید مونسان از پروژه‌های گردشگری و میراث‌فرهنگی دماوند

معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شنبه 12 آبان در سفر به شهرستان دماوند از تعدادی از پروژه های گردشگری و میراث فرهنگی دماوند بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، علی اصغر مونسان با حضور در منطقه آبسرد از سایت گردشگری آبسرد بازدید کرد و سپس به بازدید از یک رستوران بین راهی در این شهرستان پرداخت.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم چنین از پروژه موزه در حال احداث در شهرستان کیلان که از آن به عنوان پروژه موزه منطقه ای یاد می شود، بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

حضور در فرمانداری شهرستان دماوند و برگزاری کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری این شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر مونسان به دماوند بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 364
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران