پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445593 تاریخ : 1397/10/22-12:11:25
,17,22,
بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از صنایع فولاد استان اصفهان

بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از صنایع فولاد استان اصفهان

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت طی سفری به اصفهان از مجموعه بزرگ فولادی کشور در این استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، برات قبادیان از خطوط تولید کار خانه ذوب آهن و فولاد مبارکه بازدید کرد و در دیدار با مدیران این کارخانه ها جریان آخرین برنامه ها وطرح های این حوزه قرار گرفت.

وی در این دیدار با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در مجموعه های فولادی با تأکید بر لزوم افزایش توجه به واحد تحقیق و توسعه گفت: امروز واحد های تحقیق و توسعه جز لاینفک صنایع دنیا هستند و هر صنعتی که بخواهد زنده بماند باید توجه ویژه ای به واحد تحقیق و توسعه خود داشته باشد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: صنایع نیاز دارند تا با توسعه تکنولوژی های خود هزینه های تولید را کاهش داده و تولید را رقابت پذیر کنند و این کاری هست که رقبای بزرگ ما با کمک واحد های تحقیق و توسعه انجام می‌دهند و در واقع دلیل اصلی موفقیت شرکتهای بزرگ در کشورهای توسعه یافته توجه وارتقای جایگاه واحدهای تحقیق وتوسعه می باشد.

وی با بیان اینکه موفقیت های چشمگیر کشور در حوزه هایی نظیر صنعت هسته ای، صنایع دفاعی ونانو تکنولوژی حاکی از ان است که هر کجا که عزم واراده وسرمایه کذاری کرده ایم موفق بوده ایم گفت : طبیعتا با چنین عزمی در حوزه هایی مانند صنایع سنگین، فولاد، صنایع خودروسازی ودیگر صنایع نیز قطعا می توانیم موفق باشیم والبته این امر نیازمند تغییر رویکرد و تغییر پارادایم مدیریت این صنایع است.

گفتنی است دکتر قبادیان در ادامه حضور خود در اصفهان از شرکت صنایع زرین خودرو اصفهان نیزبازدید و از نزدیک با دستاوردها ومحصولات این شرکت اشنا شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 372
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران