پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452169 تاریخ : 1398/01/11-14:15:22
,11,
بازدید معاون برنامه‌ریزی سازمان بنادر از بندر حقانی

بازدید معاون برنامه‌ریزی سازمان بنادر از بندر حقانی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی از ستاد مرکزی طرح نوروز98 تسهیل سفرهای دریایی استان هرمزگان مستقر در بندرشهید حقانی بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، منصور آرامی عضو هیأت عامل و معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی کشور در جریان بازدید از ستاد مرکزی طرح نوروز98 تسهیل سفرهای دریایی استان هرمزگان مستقر در بندرشهید حقانی بندرعباس اظهار داشت: استفاده از اقتصاد درون زا برای رونق دادن به بخش های داخلی با هدف توسعه صنایع دریایی، آبادانی و افزایش اشتغال در کشور در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد.

سرعت بخشیدن به تولید داخلی با استفاده از وجوه اداره شده نیز از دیگر راهبردهای این سازمان است.
در همین رابطه، تسهیلاتی در اختیار فعالان گردشگری و حمل و نقلی برای نوسازی ناوگان سفرهای دریایی، ایجاد مراکز لجستیکی و راه اندازی فعالیت های ارزش افزوده در پسکرانه بنادر قرار خواهد گرفت.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: افرادی که تمایل به فعالیت در زمینه حمل و نقل دریایی و صنایع دریایی دارند، می توانند از این وجوه اداره شده به عنوان تسهیلات بانکی با سود صفر درصد استفاده نموده و به رونق تولید در کشور کمک کنند.
وجود سه پهنه بزرگ دریایی در جنوب و شمال، 5800کیلومتر نوار ساحلی و شرایط آب و هوایی چهار فصل ایران از ظرفیت های کشور برای رونق بخشی به صنعت گردشگری هستند و این امکان را ایجاد می کند تا در تمام فصول سال، گردشگران بتوانند از این ظرفیت ها جاذبه ها بهره مند شوند.
وی گفت: باید زیرساخت ها و پیش نیازهای صنعت گردشگری دریایی در کشور فراهم شود تا شاهد رونق تولید و ارایه خدمات متنوع به مشتریان در بخش صنایع دریایی باشیم.
سازمان بنادر و دریانوردی با برنامه ریزی مدون، تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با بهره گیری حداکثری از ظرفیت های داخلی، ارائه مطلوب خدمات دریایی و بندری را در راستای "رونق تولید" به ویژه در صنعت حمل و نقل دریایی محقق کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 306
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران