پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353511 تاریخ : 1397/05/13-11:00:34
,10026,22,
بازدید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از مراکز بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی جیرفت

بازدید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از مراکز بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی جیرفت

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در سفر به استان کرمان از شعبه و درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان جیرفت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این بازدیدها در جریان خدمت رسانی این مراکز به بیمه شدگان و مستمری بگیران قرار گرفت و با مراجعان و کارکنان نیز دیدار و گفتگو کرد.

دکتر نوربخش در جریان بازدید از شعبه تامین اجتماعی جیرفت که دکتر یحیی کمالی پور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی و مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان نیز حضور داشتند، از نحوه ارائه خدمات در میز خدمت این شعبه نیز بازدید کرد.

گفتنی است، همچنین مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در سفر به استان کرمان از بیمارستان تامین اجتماعی پیامبر اعظم(ص) این شهرستان نیز بازدید و ضمن گفتگو با کادر درمانی از بیماران بستری در این مرکز درمانی نیز عیادت کرد.

بیمارستان تامین اجتماعی پیامبر اعظم(ص) کرمان، یک بیمارستان 300 تختخوابی است که در سال 93 افتتاح شد و دارای بخش های مختلف از جمله جراحی قلب باز،آنژیوگرافی، ام.آر.آی، سی تی اسکن،فلوروسکوپی و... است.

دکتر نوربخش به همراه هیات همراه در ادامه سفر به استان کرمان به شهرستان عنبرآباد رفت و از شعبه اقماری این شهرستان در جنوب این استان نیز بازدید کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 223
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران